کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
۶ راه برای از بین‌بردن همیشگی لکه‌های آب از روی شیشه

۶ راه برای از بین‌بردن همیشگی لکه‌های آب از روی شیشه

آیا هرگز فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید لکه‌های آب ناخوشایند را از روی حمام شیشه‌ای، پنجره یا درب خود پاک کنید؟ در واقع، جواب مشکل شما از آنچه فکر می‌کنید، آسانتر است. راه ‌حل‌های مختلفی وجود دارد: از محصولات فروشگاه گرفته تا راه‌های خانگی که همگی مقرون به صرفه و متنوع هستند. برای پاک‌کردن لکه‌های آب از شیشه، در سرتاسر خانه خود، این گزینه‌های موثر را بررسی کنید.

۱. روزنامه

این راه حل ممکن است کمی تعجب‌آور باشد، اما در واقع روزنامه به خوبی لکه های آب را از روی شیشه از بین می‌برد. از روزنامه‌ی مرطوب روی شیشه استفاده کنید و آن را به آرامی روی شیشه بمالید تا لکه‌های آب شروع به از بین رفتن کنند.

۲. سرکه

ثابت شده است که سرکه برای بسیاری از مسائل پاک‌کننده‌ای موثر است، بنابراین جای تعجب ندارد که بتواند لکه‌های آب را نیز از شیشه پاک کند. به سادگی به مقدار مساوی آب و سرکه را مخلوط کنید، سطح شیشه را اسپری کنید و بگذارید چند دقیقه قبل از پاک کردن آن بماند. برای تقویت بیشتر، می‌توانید جوش شیرین را به آن اضافه کنید تا با سرکه ترکیب شود و خمیری ایجاد کند. خمیر را روی شیشه بمالید، بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و آن را با آب تمیز کنید. بلافاصله سطح آن را خشک کنید تا هیچ علامتی باقی نماند.

۳. لیمو

بله، لیمو! شما در اینجا دو گزینه دارید: لیمو را نصف کنید و نصف آن را به سطح بمالید، یا آب لیمو غلیظ را به مخلوط سرکه و آب اضافه کنید. اسید سیتریک موجود در میوه لکه‌ها را از بین می‌برد و لکه‌های آب را از شیشه پاک می‌کند و مانند بقیه محصولات تمیز‌کننده هیچگونه بوی بدی از خود باقی نمی‌گذارد.

۴. از یک پاک‌کننده‌ی جادویی استفاده کنید.

آنها به دلیل مناسبی پاک‌کننده‌ی جادویی خوانده می‌شوند چرا که واقعاً مانند جادو کار می‌کنند. آنها به آرامی روی سطوح کشیده می‌شوند و در از بین‌بردن لکه‌های آب از روی شیشه بسیار موثر هستند. پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده روی سطح لکه‌دار، «پاک کننده» را مرطوب کنید، و همچنین آن را روی یک سطح ناچیز امتحان کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار خواهد کرد.

۵. محصولات تمیز کننده‌ی شیشه خریداری کنید.

بسیاری از محصولات تمیز کننده وجود دارد که باعث می‌شوند سطح شیشه شما بدرخشد. اگر می‌خواهید مسیری طبیعی‌تر را طی کنید تا از بو‌های آزار‌دهنده جلوگیری کنید، اینها برخی محصولات مؤثر در فروشگاه‌های مواد غذایی، خواربار فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌ها هستند:

۶. به درستی پاک کنید.

استفاده از ابزارهای مناسب برای پاک کردن سطوح شیشه‌ای شما، برای درخشش آنها و از بین بردن لکه‌ها و خط‌های آب و ضروری است. حوله‌های کاغذی ممکن است بهترین گزینه‌ی شما به نظر برسند، اما ممکن است نشانه‌هایی را به جا بگذارند. یک پارچه میکروفیبر یا یک شیشه پاک‌کن را امتحان کنید و برای درخشش اضافی، آن را به خوبی روی شیشه بمالید. یک پارچه خشک و نرم را در نزدیکی نگه دارید تا کار را تمام کنید.

این گزینه ها، همه راه‌های ساده و مقرون به صرفه برای اطمینان از داشتن پاک ترین ‌شیشه‌ها با استفاده از طبیعی‌ترین روش‌ها هستند. به خاطر داشته باشید، هر چه بیشتر سطوح شیشه‌ای خود را تمیز کنید، لکه های آب کمتری خواهید داشت! اگر از بین بردن لکه‌های آب از شیشه مایه‌ی زحمت شده و هر بار سخت‌تر می‌شود، ممکن است آب سنگین در لوله‌های شما جریان داشته باشد و سطوح شیشه‌ای شما را تحت تاثیر قرار دهد.

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(4 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین