نمایندگی ال جی در کرج

کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج فردیس مهرشهر شهریار اسلامشهر

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج [ گوهردشت مهرشهر اسلامشهر ]

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج و حومه LG

اینجا نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج و حومه می باشد اگر لباسشویی ال جی شما هر مشکلی دارد میتوانید با نمایندگی ما تماس بگیرد تا در کمترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی را به محل شما اعزام کنیم خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد. ما میدانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر تعمیر لباسشویی ال جی در کرج با شماره تلفن های زیر و نزدیکترین شعبه تعمیرگاه به شما تماس بگیرید. شعب تعمیرات در گوهردشت، حصارک، عظیمیه و مهرشهر، فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر، ماهدشت، اندیشه، شهریار، صبا شهر، نسیم شهر، اسلامشهر و رباط کریم می باشد.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز ماکروفر جاروبرقی در کرج مهرشهر عظیمیه فردیس ملارد صفادشت مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

 

سفارش تعمیر لوازم خانگی

شماره تلفن چندین شعبه نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در فردیس ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت گوهردشت محمدشهر مهرشهر اسلامشهر

به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی  ال جی کرج خوش آمدید

خدمات ما در نمایندگی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی ال جی شامل ماشین لباسشویی سطلی ال جی،ماشین لباسشویی اتوماتیک درب ازجلو ال جی،ماشین لباسشویی درب از بالا ال جی در استان البرز میباشد.

ماشین لباسشویی ال جی خراب شده چه کاری انجام دهیم ؟

اگر برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل لباسشویی ال جی در هر نقطه کرج و تهران برطرف شود. فقط کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید تا متخصصان ما در سریعترین زمان جهت تعمیر و سرویس لباسشویی ال جی به محل شما اعزام و در کوتاه ترین زمان، نسبت به تعمیر لباسشویی ال جی اقدام گردد.

 همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین تعمیرات در تمام طول شبانه روز، درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی خود را ثبت نموده و متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

اقدامات نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی جهت تعمیرات 

نمایندگی تعمیرات ال جی از تیم تعمیرکار متخصص و تیم مشاوره رایگان تشکیل شده است که همکاری آن ها منجر به ارائه خدمات بهینه به مشتریان خواهد شد. لذا مهمترین فعالیت های مرکز تعمیرات ال جی عبارتند از:

  • تیم مشاروه رایگان که طی تماس مشتری با نمایندگی و اعلام خرابی ماشین لباسشویی ال جی خود، ابتدا به مشتری کمک میکنند تا علت ایراد رخ داده را بیابند و در صورتی که خود مشتری بتواند، مشاورین ما به او کمک خواهند نمود تا بدون نیاز به حضور تعمیرکار، خرابی را رفع نماید ولی در صورتی که مشکل به وجود آمده نیاز به حضور تعمیرکار متخصص لباسشویی ال جی داشته باشد، مشاور مورد نظر عیب را به تیم تکنسین های متخصص ارجاع می دهند تا موضوع را پیگیری نمایند.
  • به محض تماس مشتری با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی و در صورت نیاز به تکنسین، مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی به موجب جلب رضایت مشتریان گرامی، در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص را به منزل مشتری اعزام نموده و تمام تعمیرات کرج و تهران در منزل صورت می گیرد.
  • در صورتی که تعمیرکار ما پس از بررسی دستگاه متوجه گردد که جهت رفع ایراد به وجود آمده، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد، مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی به شما این اطمینان را میدهد که از قطعات اورجینال و اصلی ال جی برای این تعمیرات استفاده نموده و در نتیجه تعویض این قطعات، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نیاید.
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج فردیس شهریار برای اطمینان و آسودگی خاطر شما، ضمن تاکید بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنسین های متخصص مرکز، کلیه خدمات و تعمیراتی که توسط این مرکز ارائه می گردد، به مدت ۶ ماه ضمانت می کند.

 

چرا ما برترین مرکز خدمات پس از فروش ال جی در کرج هستیم ؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط ۶۰ دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای ۲۵ سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • ۶ ماه ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل

در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی شما دچار هر نوع خرابی باشد تعمیرکاران ما دستگاه شما را در منزل شما و به بهترین شکل تعمیر خواهند کرد. در خیلی از مراکز جهت تعمیرات لباسشویی ال جی، دستگاه را جهت تعمیر به تعمیرگاه حمل میکنند که در حین حمل و نقل آسیب های جدی به دستگاه وارد می گردد ؛ اما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی کرج فردیس شهریار تمام تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد.

 

بعضی از خدمات ما در تعمیرگاه مرکزی لباسشویی ال جی

  • نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی
  • تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی
  • تعویض پمپ تخلیه ماشیین لباسشویی
  • تعویض میکرو سوییچ درب ماشین لباسشویی
  • تعمیر برد ماشین لباسشویی
  • تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی
  • رفع بوی بد ماشین لباسشویی
  • رفع آبریزی ماشین لباسشویی
  • تعویض لاستیک ماشین لباسشویی

چرا تعمیرگاه مرکزی کرج را برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی خود انتخاب کنیم ؟

  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص،تجربه و سابقه بالا در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی هستند.
  2. قطعات مصرف شده در تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند.
  3. برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی توسط شما تعیین می شود.
  4. ما خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی LG را شش ماه ضمانت میکنیم.

چگونه از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی در کرج استفاده کنیم؟

با در دست داشتن کارت گارانتی، اگر به تازگی ماشین لباسشویی شما نصب شده و تاریخ ضمانت آن پایان نیافته میتوانید با تماس با شماره تلفن های نمایندگی رسمی لباسشویی ال جی در کرج روی ضمانت نامه از خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی در کرج استفاده کنید،ولی اگر به هردلیل مانند مخدوش شدن ضمانت نامه و یا پایان تاریخ گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید میتوانید با تماس با یکی از تعمیرگاه های کرج یا تعمیرگاه دی جی تعمیرات از خدمات تعمیرات لباسشویی ال جی در کرج بهره مند شوید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در کرج

ایران سرویس کرج با خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی ۲۴ ساعته خود در سرتاسر شهر کرج و به کار گیری متخصصین ماهر و با تجربه در حوزه تعمیرات ال جی در کرج ، به یکی از محبوب ترین مراکز نمایندگی در استان البرز تبدیل شده است.
یکی از اساسی ترین و مهمترین شاخصه های انتخاب یک مرکز خوب تعمیرات لباسشویی ال جی در کرج ، توانمند و به‌روز بودن کادر فنی آن می باشد، در این راستا تیم ما هر روزه به دنبال یادگیری روش های نوین تعمیرات و سرویس لباسشویی ال جی در کرج بوده و علاوه بر این در زمینه تعمیرات دیگر برندها نیز پیش تاز و صاحب نام می باشد.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی در کرج گوهردشت، حصارک، عظیمیه و مهرشهر، فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر، ماهدشت، اندیشه، شهریار، صبا شهر، نسیم شهر، اسلامشهر و رباط کریم

نکاتی در مورد ماشین لباسشویی ال جی :

* همیشه به علامت های روی دستگاه توجه کنید. به خصوص در مورد انتخاب برنامه خشک کن دقت کنید حرارت بالا در برنامه خشک کن باعث چروک شدن البسه می شود، به خصوص اگر الیاف مصنوعی داشته باشد. قبل از شروع برنامه خشک کن باید حتماً اول با دور تند ماشین آبگیری داشته باشد

۱. با توجه به نوع محصول و دمای مورد نیاز برای شستشو، برنامه را انتخاب کنید. ۲. لباس های سفید و رنگی را از هم جدا کنید. ۳. تا حد امکان لباس هائی را که از جنس مشابه دارند با هم بشوئید. ۴. شستن پرده احتیاج به دقت بیشتری دارد. از کاربرد برنامه های سنگین و پودر زیاد اجتناب کنید. ۵. جنس توری پرده باعث می شود کف زیادی تولید شود که با آبکشی از پرده خارج نشده و پرده زودتر می پوسد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج ۶. لباس های پشمی را در ماشین بیاندازید، اگر برنامه ماشین را روی لباسهای پشمی تنظیم کرده باشید، مطمئن باشید که شستشوی ماشین به آنها صدمه ای نخواهد زد. ۷. لباس های نو، به خصوص اگر رنگی باشند می تواند به سایر لباس های رنگ پس دهد، بهتر است اولین بار آن ها را جداگانه بشوئید. ۸. استفاده از مواد سفیدکننده یا ضدعفونی کننده و از این دست، فقط برای محصولی قابل مصرف است که مقاومت کافی نسبت به این نوع مواد شیمیائی داشته باشند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج 

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی در کرج گوهردشت، حصارک، عظیمیه و مهرشهر، فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر، ماهدشت، اندیشه، شهریار، صبا شهر، نسیم شهر، اسلامشهر و رباط کریم

ظرفیت دیگ لباسشویی:

میزان لباس در داخل لباسشوئی باید به اندازه ای باشد که دست شما به راحتی داخل دستگاه برود. البسه کوچک مانند جوراب و غیره را بهتر است داخل کیسه توری گذاشته و سپس اقدام به شستشو نمائید. ماشین لباسشوئی را بیشتر از ظرفیت آن پر نکنید.

مواد پاک کننده: نوع و مقدار ماده پاک کننده مورد نیاز بستگی به نوع محصول، میزان پر کردن ماشین لباسشوئی، درجه کثیفی لباس و سختی آب دارد. مصرف مقدار بیش از نیاز مواد پاک کننده در روند شستشو بی اثر است ولی می تواند به آلودگی بیشتر محیط زیست منجر شود. کم مصرف کردن مواد پاک کننده باعث عوض شدن رنگ لباس ها به خصوص طوسی شدن لباس های سفید و رسوب کلسیم در دیگ لباسشوئی در اثر حرارت شود. جهت کارآئی بیشتر توصیه می شود کشوی جاپودری متناوباً تمیز گردد در صورت استفاده از مواد پاک کننده مایع حتماً به دستورالعمل کارخانه سازنده توجه کنید. ممکن است استفاده از این قبیل مواد باعث تیره رنگ شدن آب تخلیه شده شود ولی در کاربرد شستشو اثر نامطلوبی نخواهد داشت.

خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی در کرج

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج گوهردشت حصارک عظیمیه مهرشهر فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر رباط کریم پرند

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(22 رای, متوسط: 4,86 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین