کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
تشخیص و شناسایی ماشین ظرفشویی اصلی و تقلبی تمام برند ها _ بوش سامسونگ ال جی ویرپول دوو جنرال الکتریک وستینگهاوس میله فریجیدر

شناسایی ماشین ظرفشویی تقلبی و اصلی همه برندها

شاید دیگر از شستشوی ظروف با دست خسته شده اید و میخواهید در وقت و مصرف آب صرفه جویی کنید به فکر تهیه و خریداری یک ماشین ظرفشویی افتاده اید، اما هر چه سایت ها، کانالهای تلگرامی و مغازه ها را بالا و پایین میکنید هنوز به نتیجه ای نرسیده اید که کدام را بخرید. تفاوت و تشخیص اصل و تقلبی ماشین ظرفشویی بوش آاگ سامسونگ ال جی دوو ویرپول زانوسی جنرال الکتریک مجیک زیمنس بکو کندی زیرووات بهی مابه فریجیدر زاروتی

مطمئنآ جدا از هزینه ای که میخواهید پرداخت کنید میترسید که به شما ماشین ظرفشویی تقلبی بفروشند، ترس شما بی دلیل نیست. مخصوصا اگر شما به شهرهای مرزی کشور رفته باشید و به بازارهای این شهر ها سر زده باشید میبینید ماشین ظرفشویی هایی با برند های معتبر روز دنیا با مدل های مختلف وجود دارد.

پس قبل خرید بدانید!

۱: لوگو های بدل

فروشندگان متقلب با تهیه و لوگو برند های معتبر دنیا و نصب روی ماشین ظرفشویی همه را به اشتباه وا میدارند. پس شما مواظب باشید حتما نصب لوگو روی یک ماشین ظرفشویی برایتان ملاک نباشد.

۲: برچسب های تقلبی زیبا 

به این موضوع توجه کنید که هیچ برند معتبری در دنیا مانند بوش آاگ جنرال الکتریک ویرپول مابه و غیره… برچسب با عکس لوگو و پرچم کشور خود بر روی ماشین ظرفشویی نصب نمی کند . ولی اگر به مغازه های متفرقه فروش لوازم خانگی مخصوصا شهر های مرزی مراجعه کنید میبینید برچسب های زیاد و خوش رنگی را روی ماشین های ظرفشویی نصب کردهاند تا شما را متقاعد کنند که این محصول اصل همان برند است.

مثلا برچسب هایی طراحی و چاپ کرده اند با پرچم آلمان و برند بوش و روی ماشین ظرفشویی های تقلبی و چینی نصب کرده اند، و یا پرچم کره بر روی ماشین ظرفشویی های ال جی و سامسونگ و خیلی برندهای معتبر دیگر، مواظب این برچسب های خوشرنگ و باکیفیت البته تقلبی باشید که شما را گمراه نکنند.

 

چگونه ماشین ظرفشویی تقلبی را تشخیص دهیم:

در این آشفته بازار که هم لوگو های تقلبی و برچسب های رنگی و حتی در بعضی موارد حکاکی های لیزری روی ماشین ظرفشویی درج شده فقط یک راه میماند آن هم سرچ مدل و برند مد نظر شما در گوگل البته به زبان انگلیسی، برای اینکار کافی است شما برند ماشین ظرفشویی و مدلی را که انتخاب کرده اید و یا فروشنده به شما نشان داده است را در گوگل سرچ کنید.

بعد از سرچ مطمئنآ گوگل اولین گزینه سایت اصلی برند منتخب شما را به شما پیشنهاد میکند و میتوانید با باز کردن آن عکس کامل ماشین ظرفشویی را ببینید حالا باید تمام ظواهر عکس را با مدل داخل مغازه مقایسه کنید معمولا از روی صفحه کلید سریعا متوجه میشوید که آیا دستگاه روبرویتان اصلی است یا خیر اگر که اصلا در سرچ همچین مدلی پیدا نشد از خرید آن صرفه نظر کنید.

 

 

ماشین ظرفشویی بوش اصلی آلمان

 

سوالات خود را در کادر پایین بنویسید . پاسخ میدهیم!

آخرین بروزرسانی: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(30 رای, متوسط: 3,70 از 5)
Loading...

177 دیدگاه دربارهٔ «شناسایی ماشین ظرفشویی تقلبی و اصلی همه برندها»

      1. سلام
        ماشین ظرفشویی بوش
        مدل sms46mw10m اصله؟
        درهیچ سایتی دفترچه ی راهنماش موجود نیست،وقتی هم که خریدم،دفترچه ماشین لباسشویی داخلش بود

  1. با سلام
    ماشین ظرفشویی دوو ۱۴۱۱ اصل هست یا نه چون در تحقیقی که از مغازه کردم گفتند این مدل اصلا تو سایت خود دوو وجود نداره

          1. سلام عکس ماشین ظرفشویی دوو اصلی مدل ۱۴۱۱رو میشه برام ایمیل کنید و بفرمایید گارانتی کالای اصل به چه اسمیه

        1. سلام ماشین ظرفشویی بوش مدل SN26M290EU در سایت اصلی بوش وجود ندارد. در خرید بیشتر دقت کنید و از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.

      1. سلام خسته نباشید میخوام مدل لباسشویی F4V5VYP2Tبخرم.فروشنده گفت که قطعات کره است و مولتاژ چین آیا اصله؟؟ بعد اینکه میگه ضمانت۱۸ ماه ضمانت شرکت غیر از گلدیران داره؟بنظر شما این ضمانت ها معتبره چون از چند جا پرسیدم گفتن فقط گلدیران معتبره.توروخدا راهنمایم کنید ممنونم

      1. سلام خسته نباشید ماشین ظرفشویی بکو مدل ۲۶۴۲۳w اصل هست ؟ هر چی تو گوگل می گردم این مدل موجود نیست ولی پول اصلی از من گرفته دسترسی هم بهش ندارم لطفاً پاسخ دهید ممنون میشم

    1. علی جوانمردی

      سلام روز شما بخیر خواستم ببینم ماشین ظرفشوی ال جی که خریداری کردم اصل کره میباشدبا شماره سریال
      ۲۴۰KWHXOP233

    1. سلام, یه ماشین ظرفشویی بوش از بانه خرید کردم سریال حک شده داخل لبه داخلی ماشین SMS86M82EU هست type: SD6p1B. SMS69N28ME میخواستم ببینم اصلی هست یا تقلبی؟

  2. ماشین ظرفشویی مدل ۱۴۴۸ ال جی از بانه خریدم مدلش تو اینترنت یافت نمیشه دفترچه اش عربی هست و هیچ اسمی از ال جی نداره

  3. سلام
    مدل ظرفشویی سامسونگ کجای ظرفشویی نوشته شده و اگه لطف کنید راجع به اصل وتقلبی بودن سامسونگ هم بگید ممنون

  4. با سلام

    لطفا اصل بودن یا تقلبی بودن دو ماشین ظرفشویی دوو ۱۴۱۱ و شارپ ۸۳۴ و ۶۳۴ رو اعلام نمایید.

    در صورتی که هر دو اصل می باشد کدام را پیشنهاد می دهید ؟

    ممنونم از سایت خوبتون و اطلاع رسانیتون به مردم

    لطفا به ایمیلم هم پاسخ را ارسال فرمایید.

    با تشکر

    1. سلام ماشین ظرفشویی توشیبا مدل QW_V834 و QW_V634 T ، ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-1411 اصل می باشند و مشخصات کامل فنی آنها در سایت های اصلی خودشان موجود است ولی حتما شما مشخصات ظاهری آن را با عکس داخل سایت اصلی مطابقت دهید که تفاوتی با هم نداشته باشند.

    1. سلام ظرفشویی بوش مدل SMS88TI30M اصل می باشد. فقط عکس سایت بوش را ببنید و با ظرفشویی داخل مغازه مطابقت دهید.

  5. با سلام
    ببخشید میخواستم بدونم محصولات ایرانی هم فیک دارن؟مثلا لباسشویی پاکشوما مدل ۷۱۱۷۹ تقلبی هم داره؟
    آخه دوجا قیمت گرفتم بااختلاف قیمت بالای یک میلیون!!!!

    1. سلام این مدل لباسشویی اصل می باشد . برای اینکه خرید خوبی داشته باشید به قیمت مناسب از فروشگاه های اصلی پاکشوما خرید کنید.

  6. سلام ظرفشویی مدل d146sts سامسونگ خریداری کردم. تو گوگل هم سرچ کردم، عکسش مطابق با ظاهرشه، هم بیرونش و هم قفسه هاش. ولی لیبل داخلش کنار مدلش و سریال نامبرش خیلی محترمانه زده made in china. طبق تحقیق گفتند خیلی از مدلهای ظرفشوییهای سامسونگ ساخت کشور چین هستند. خواستم نظر شما را بپرسم؟!

    1. سلام بله خیلی از مدل ها ساخت چین است ولی کیفیت بسیار بالایی دارد . اون جایی که خیلی محترمانه زده made in china باید به فروشنده احترام بگذاریم چون خیلی از فروشنده های از خدا بی خبر این رو میکنن و یه لیبل ساخت کره نصب می کنن.

    1. سلام. این مدل اصل وجود دارد ولی توی بانه خیلی از ماشین ظرفشویی های بی کیفیت را به این مدل تبدیل میکنن و میفروشن مواظب باشید.

  7. ماشین ظرفشویی ال‌جی مدل LD1484T4 خریدم. عکسش با مدل داخل اینترنت سایتا داخلی و خارجی میزنم فرق داره. آیا تقلبیه؟ فروشنده آشناست و میگه خیالت راحت باشه.لطفا زود جواب بدین من از سردرگمی نجات بدین

    1. سلام شما به دیده های خودتان توجه کنید نه حرف فروشنده، اگر از لحاظ ظاهری فرق دارد. مطمئنا اصل نیست.

  8. سلام من یک ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۱۴۵۲ خریدم ظاهرش با اصل مطابقت داره اما روش برچسب شماره سریال نداره و کارت گارت گارانتی هم که روش شماره سریال نوشته شده داخلش نبود در ضمن کارتونش هم قدر کهنه بود فکر میکنم مال خودش نباشه البته خوش نو و تمیزه لطفا راهنماییم کنین تا دیر نشده یه تصمیمی بگیرم ممنون از شما.

    1. سلام اگر ماشین ظرفشویی از لحاظ ظاهری با عکس همان مدل در سایت ال جی کاملا یکی است مشکلی ندارد. ولی از لحاظ گارانتی ماشین ظرفشویی ال جی را باید با ضمانت گلدیران تهیه کنید.

    1. سلام ماشین ظرفشویی مدل sms68mw02e در سایت رسمی بوش وجود دارد . ولی اگر از فروشگاه اصلی بوش خریداری نمی کنید حتما از نظر ظاهری با عکس داخل سایت بوش مطابقت دهید.

  9. سلام ادمین عزیز
    من یک دستگاه ظرفشویی بوش دارم و باید از کجا بفهمم چه سری هست البته مونتاژ ترکیه هست
    واینم سریال SMS50E38AU
    یا SMS5OE38AU

    1. سلام این مدل SGE68U UC در سایت بوش وجود دارد و بسیار با کیفیت است حتما شما ظاهر آن را با عکس داخل سایت بوش مطابقت دهید.

    1. سلام ماشین ظرفشویی بوش مدل SGS57M82EU/46 اصل می باشد و در سایت رسمی بوش موجود است شما از لحاظ ظاهری آن را با عکس این مدل داخل سایت مطابقت دهید.

    1. سلام ماشین ظرفشویی بوش با مدل SMS67MW01E وجود دارد و در سایت آمازون هم برای فروش به نمایش گذاشته و اصل می باشد ولی برای شما این را نیز تکرار می کنم که حتما از لحاظ ظاهری آن را با عکس این مدل داخل سایت بوش یا آمازون مطابقت دهید که یکی باشد و مغایرتی نداشته باشد.

    1. سلام اطلاعاتی از ماشین ظرفشویی بوش مدل Sms46MI03e در سایت بوش وجود ندارد ولی مشخصات کامل ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MI10M وجود دارد .

      1. سلام وقت بخیر
        این مدل ماشین ظرفشویی بوش اصلی هست ؟
        SMS50E92GC
        اگه در این مورد راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. و اینکه این مدل از نظر قطعات و تعمیر خوب هستن یا نه؟
        ماشین ظرفشویی های مونتاژ ترکیه از کیفیت خوبی برخوردار هستن؟
        سپاسگزارم

  10. سلام
    من دو مدل ماشین ظرفشویی ال جی در بازار دیدم، LG DE24 و DFB 512 FP

    مدل اول در سایت ال جی ایران موجود هست ولی در سایت ال جی کره خیر و با سرچ انگلیسی پیدا نمیشه. صحبت های فروشندگان هم کاملا متناقضه و برخی ۵۱۲ رو چینی و برخی DE24 رو چینی میدونند. شما اطلاعی راجع به این دو مدل دارید؟

    1. سلام ماشین ظرفشویی DFB512FP اصل کره در بازار موجود می باشد و به نظر ما انتخاب مناسبی است حتما ظاهر را با مدل اصلی چک کنید.

  11. سلام،سوالی راجع به ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW داشتم،ممنون میشم راهنمایی کنید.
    برچسبی که برای معرفی رده مصرف انرژی کنار دستگاه چسبیده اصلا برچسب ماشین ظرفشویی نیست و برچسب یخچاله،این برچسب ها کجا نصب میشه؟ایا این میتونه دلیلی براصل نبودن جنس باشه؟
    تمام موارد ظاهری دستگاه با تصویر اصلی دستگاه منطبقه و تمام برچسب های دستگاه هم made in korea هستند.

  12. سلام من یک ماشین ظرفشویی مارک بوش سری ۶ مدل sms68TW06E خریدم، لطفا بفرمایید اصل آلمان هستش یا تقلب؟ خیلی سپاسگزارم

    1. سلام ماشین ظرفشویی بوش مدل sms68TW06E اصل می باشد و این مدل در سایت اصلی بوش موجود است اما حتما شما ظاهر را با مدل اصلی چک کنید، چون شاید این مدل را روی ماشین ظرفشویی دیگر حک کرده باشند.

  13. سلام. ماشین ظرفشویی مدل d1454lf.ایا اصل هستش.چون ظاهر با شکل اینترنت متفاوته ضمن اینکه تو اینترنت d1454bf وجود داره.البته فروشنده هم میگه سفارش سلیمانیه هستش

    1. سلام ماشین ظرفشویی ال جی مدل d1454lf در سایت اصلی ال جی موجود می باشد ولی ظاهر باید کاملا مطابقت داشته باشد.

    1. سلام ماشین ظرفشویی ال جی مدل D1464CF و dfb512fp اصل می باشد و در سایت اصلی LG وجود دارند ولی شما باید از لحاظ ظاهری ظرفشویی را که میخواهید خریداری کنید با عکس داخل سایت ال جی مطابقت دهید.

  14. سلام قصد خرید ماشین ظرفشویی برای جهیزیه داریم از بس یک مارک قیمت های متفاوتی داره سردرگم شدیم که چی بخریم ک تقلبی نباشه مثلا دوو۱۴۱۲ دیدم ی نمونه گف ۴۸۰۰چینی ی نمونه دیگ ۵۳۰۰ معلوم نیس اونی ک میگ کره ای واقعا کره ای یا چینی!!! روی هر دو تایم زده کره ای!!!
    چند نمونه دیگ از بکو، شارپ، ال جی، بوش دیدم میشه بگین کدومش بهتر و مناسب تره و کدوم مدلا اصله؟؟ مدل اصل بم معرفی کنید ک بتونم بخرم ممنونتون میشم با تشکر از راهنماییتون

  15. سلام ماشین ظرفشویی دوو ۱۴۱۲ اسم دوو تو بعضی ماشین ها سمت چپ تو بعضی ماشین ها بالاست بعضی هام DAEVOOاین شکلی نوشته شده بعضی هام شکل Aو E فرق داره مثلا A این شکلی \/ و E ب شکل ۳تا خط نوشته شده،کدوم اصل هست

  16. سلام وقتتون بخیر. ماشین ظرفشویی بوش ساخت آلمان، مونتاژ چین خوبه؟
    من قراره از بانه بخرم و قیمت بسیار خوبی داره ولی میترسم خوب نباشه.
    من هنوز محصولو ندیدم ولی فروشنده گفته از نظر ظاهری مطابق سایته

  17. سلام ظرفشویی دوو ۱۴۱۱ دوطبقه خریدم.همه مشخصاتش مطابقت داره.فقط مدل نوشتن daewoo اینجوره وباسه خط ای نوشته نشده.در ضمن این مدل سه طبقه هم داره.بنظرتون تقلبیه،؟

  18. سلام، ببخشید چرا محصولات دوو به نسبت ارزونتراز ال‌جی و سامسونگ هستن یعنی محصولات دوو ضعیف ترند؟

    1. سلام ال جی و سامسونگ محصولات خود را کاملا به روز و گام به گام با دنیا پیش می برند و هر روز یک نوآوری دارند، از این رو محبوبیت بهتری در دنیا دارند و به خاطر این محبوبیت و آبشن های به روز روی محصولاتشان، قیمت بالاتری دارند.

  19. سلام ظرفشویی الجی مدل dc75t کارکرده میخوام بخرم. میخوام ببینم اصله یا نه؟
    چطور میتونم عکسش رو واستون بفرستم؟؟

  20. سلام
    من یه ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲ خریدم چجوری میتونم چک کنم که اصلیه؟
    راهی داره که با شماره سریال بتونم چک کنم؟

    1. سلام ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲ در سایت اصلی LG موجود می باشد فقط از لحاظ ظاهری مدل خریداری شده را با نمونه داخل سایت ال جی چک کنید.

    1. سلام ماشین ظرفشویی بوش مدل sms46mw01e جزء سری ۴ محصولات این شرکت می باشد ولی شما از لحاظ ظاهری دستگاه خریداری شده را با مدل داخل سایت رسمی بوش مطابقت دهید.

  21. وحید علی مددی

    سلام. وقت بخیر. میخواستم بدونم ماشین ظرفشویی مدل SMS46NI01B اصل هست یا نه. ممنونم

  22. سلام ببخشید مدل Ww80j54EoBX/RQ ماشین لباسشویی سامسونگ اصله؟ این مدل داخل درب لباسشویی روی یک لیبل سفید نوشته شده میشه لطفا به ایمیلم جواب بدین

    1. سلام لباسشویی سامسونگ با مدل WW80J54E0BX اصل می باشد و در سایت رسمی سامسونگ عکس این مدل موجود می باشد. مدل را در گوگل سرچ کنید و عکس آن را در سایت اصلی سامسونگ ببینید و ظاهر عکس را با ظاهر ظرفشویی داخل مغازه مطابقت دهید.
      لینک این مدل لباسشویی را برایتان ارسال کردم روی لینک زیر کلیک کنید.

      https://www.samsung.com/in/washers-and-dryers/washing-machines/front-load-8kg-inox-ww80j54e0bx-tl/

    1. سلام ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FP یکی از مدل های اصلی می باشد ولی این کافی نیست شما دقیقا این کلمه DFB512FP LG را در گوگل سرچ کنید و عکس آن را در سایت اصلی ال جی ببینید و ظاهر عکس را با ظاهر ظرفشویی داخل مغازه مطابقت دهید.

  23. ظرفشوییBEKo.DFN1503اصلی یا تقلبی.با سپاس.میشه لطفا عکس همین مدل اصلش رو بفرستید.بگو ماشین خوبی هست یا نه؟

    1. سلام ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN1503 اصل می باشد و در سایت رسمی بکو موجود است ولی شما باید ظاهر ظرفشویی را که میخواهید خریداری کنید را با ظاهر عکس داخل سایت مطابقت دهید لینک عکس این مدل را برای شما ارسال می کنم.
      اینجا کلیک کنید: ظرفشویی بکو مدل DFN1503

  24. سلام ببخشید ظرفشویی AEG همش اصلا یا تقلبی هم داره؟ظرفشویی ااگ مدل۸۰۸۰۰wاصل هستش یا تقلبی.بی زحمت جواب بدید.با سپاس

    1. سلام ماشین ظرفشویی AEG مدل ۸۰۸۰۰W در سایت اصلی AEG وجود دارد ولی شما باید ماشین ظرفشویی که میخواهید خریداری کنید را با عکس داخل سایت AEG مطابقت دهید. عکس ماشین ظرفشویی را در لینک زیر ببینید.
      Dishwasher 80800W AEG

  25. سلام من ظرفشویی بکو مدل DFN28424X خریدم که کنار درب از داخل برچسب ساخت ترکیه زده
    میخواستم ببینم اصله؟
    کلا ظرفشویی های بکو حک شده ندارن؟

  26. شمسی محخمدزاده

    من دیروز در تاریخ ۹خرداد۱۴۰۰یک ظرفشویی بوش مدل sms88TI02m/72خریدم میخواستم بدانم آیا اصله یا فیک؟با تشکر از راهنمایی شما

  27. سلام دوست عزیز
    با توجه به توضیح شما اگر یک مدل از ماشین ظرفشویی در سایت اصلی باشه و همون مدل هم با همون ظاهر باشه باز هم امکان تقلبی بودن هست؟
    الان ماشین ظرفشویی بوش مدل sms46nw01b در سایت اصلی خود بوش وجود داره ولی یه سایت میزنه ساخت ترکیه یه سایت میزنه ساخت آلمان
    اختلاف قیمت فاحشی هم بین بعضی از سایتها وجود داره
    مثلا یه فروشگاه اینترنتی بانه با قیمت ۱۱ میلیون میفروشه همون مدل رو یه سایت که دفترش تهران ۲۲ میلیون!!!
    میشه راهنمایی کنید
    از شما سپاسگزارم

    1. سلام ۱: توضیح داده شد که ماشین ظرفشویی اصل با ماشین ظرفشویی بدل از لحاظ ظاهری متفاوت است ۲: مطمئنا یک محصول اصل در هیچ جای کشور حتی لب مرز هم نمیتواند اینقدر تفاوت قیمت داشته باشد لذا پیشنهاد می شود اگر از بازار های مرزی مثلا بانه می خواهید خرید کنید حتما از فروشگاهای معتبر با جواز کسب و سایت های معتبری که نماد اتحادیه کسب و کار اینترنتی را دارند خرید کنید.

  28. من ۳سال پیش قسطی الجی خریدم فروشنده جفت همین ظرفشویی رو با اسم الجیd1452sfبه من داده البته چندتا وسیله برقی دیگه از جمله جارو برقی بوش و تلویزیون الجی و …خریدم ولی هنوز از ماشین طرفشویی استفاده نکردم که متوجه شدم تقلبی هست حالا من میگم عوضش کن و به من الجی اصل بده میگه ۸میلیونی که ۳سال پیش دادین رو بهتون پس میدم و ماشین پس میگیرم الان به نظر شما ایشان نباید به من الجی اصل رو بده یا قیمت الآن الجی رو به من پرداخت کنه؟

  29. سلام خسته نباشید من ظرفشویی بکو مدل DFN38530 خریدم میخاستم بدونم اصل یا تقلبیه چون این مدل رو تو سایت نشون نمیده

    1. سلام ماشین ظرفشویی بکو مدل Beko DFN 38530 در سایت اصلی بکو وجود دارد عکس این مدل به ایمیل شما ارسال شد.

  30. سلام و وقت شما بخیر و سپاس بابت وقتی که صرف می کنید و پاسخ سوالات رو میدین.
    قصد خرید یک دستگاه ظرفشویی سامسونگ رو دارم. فروشنده که خانه دار هم هست عنوان می کنه که این محصول فقط نصب شده ولی تا کنون استفاده نشده. از ایشون خواستم تصویر برچسب دستگاه رو بفرسته و نام مطابق با نوشته های برچسب مدل دستگاه D151STS هست. در جستجوی ابتدایی این مدل به صورت مستقیم در سایت سازنده دیده نشد. قسمت دیگری از برچسب مدل دستگاه DMS600TIX/HAC نوشته شده. که این مدل در سایت سازنده مستقیما رویت شد. تنها تفاوت ظاهری بین عکس دستگاه و تصویر داخل سایت سامسونگ اینه که روی در ب دستگاه کلمه Samsung درج نشده. دقت کردم دیدم همه مدل های مشابه که برای فروش در اینترنت گذاشته شده بودن هم این کلمه رو ندارن. شماره سریال دستگاه رو با شرکت سام سرویس چک کردم اونها تایید کردن که این شماره سریال در سیستم شون هست. نظر شما چیه لطفا ؟ آیا دستگاه اصل هست ؟ و نظر کلی شما درباره این مدل ظرفشویی سامسونگ چی هست ؟
    سپاس.

    1. سلام این مدل ماشین ظرفشویی وجود دارد و اصل می باشد اطلاعات و عکس محصول به ایمیل شما ارسال شد.

  31. مژگان خاکیان

    سلام وقت بخیر. ظرفشویی ال‌جی ۳۲۵ میخوام بخرم از بانه
    توی سایت ال‌جی زده dfb325hs
    اما روی کارتن بانه زده dfb325hd
    ظاهر و داخلش کاملا مطابق سایت ال‌جی است و فروشنده می‌گوید که حرف آخر نشان دهنده ی این است که به سفارش کدام کشور ساخته شده. بنظر شما اصل است یا نه؟

  32. سلام ، وقت بخیر
    از کجا تشخیص بدیم ماشین ظرفشویی دوو ۱۴۱۱ اصل هست ، مدلی که واسم آوردن با عکس توی سایت ها فرق داره

    1. سلام عکس ماشین ظرفشویی دوو ۱۴۱۱ اصل به ایمیل شما ارسال شد تا شما مدل های تقلبی را راحت تشخیص دهید.

  33. سلام ، لباسشویی ال جی تمام لمسی اصلی هست یا تقلبی؟ این مدل WDJ9142TJHP

    و همینطور ظرفشویی ال جی tb-1505w

  34. سلام ماشین ظرفشویی گرفتم اسم مدلش germany هست چهارده نفره هست،اما توی نت اصلا چنین برندی به این اسم ندیدم هرچی هست مثلا بوش ساخت جرمن هست نه اینکه اسم خود ماشین جرمنی باشه.شما راجب این برند اطلاعی دارید که چطورهست؟خوبه یا بد؟
    با سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین