کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی برای شستن خیلی زمان می‌برد

بی شک از مزایای داشتن ماشین ظرفشویی در خانه همچون صرفه‌جویی در هزینه‌های آب و برق بهره برده‌اید، البته نباید از بین رفتن تمام اوقات و کارهای طاقت‌فرسایی را که در صورت شستن ظروف با دست متحمل می‌شدید از یاد برد.

ولی چه اتفاقی می‌افتد که ماشین ظرفشویی برای اتمام کارها زمان زیادی صرف می‌کند؟ غالباً فرآیند شستشو چند ساعتی طول می‌کشد، اما آیا چون دستگاه زمان بسیار بیشتری نسبت به میزان معمول برای شستشوی ظروف طول کشیده است بدین مقاله رجوع فرموده‌اید؟

خب، برای کمک به شما فهرستی از عمده دلایلی را بررسی کرده‌ایم که باعث می‌شود ماشین ظرفشویی دیگر قابلیت صرفه‌جویی در زمان خود را از دست داده باشد.

در مراحل عیب‌یابی دستگاه و از این رو شاید در بازیابی آن به جهت داشتن ظروفی کاملاً تمیز و برق افتاده، در همان مدت زمانی که انتظار می‌رود چنین کاری انجام دهد، یاری‌تان خواهیم کرد.

المنت

چنانچه گرم کننده داخل ماشین ظرفشویی‌تان نقص داشته باشد در طی شستشو آب گرم به ظرف‌ها نخواهد رسید -از این رو همچنان باقی مانده‌های غذای وعده پیشین بر روی ظروف و کارد‌و‌چنگال باقی خواهند ماند.

در صورتی که فکر می‌کنید گرم کننده دستگاه دردسر‌ساز شده است توصیه می‌شود با مولتی‌متر آن را تست کنید. در زیر مراحلی را ذکر کرده‌ایم که به شما می‌گوید هنگام تست گرم کننده یا مولتی‌متر باید به‌دنبال چه باشید.

اول ایمنی!

  • محل المنت را پیدا کنید، این قسمت معمولاً در پایین دستگاه قرار دارد، با مولتی‌متر آن را بسنجید.
  • هنگام تست باید انتظار به‌دست آوردن چیزی بین ۲۰ الی ۳۰ اهم مقاومت را داشته باشید. اگر مولتی‌متر هیچ مقاومتی نشان نمی‌دهد -یا مقاومت بسیار بالایی را نشان می‌دهد- ایراد از المنت است.

چنانچه یقین حاصل کردید ایراد از گرم کننده است، مجدداً برای داشتن ماشین ظرفشویی کاملاً کاربردی باید آن را تعویض کنید. برای یافتن گرم کننده ماشین ظرفشویی به فروشگاه آنلاین‌مان سری بزنید تا به‌زودی اطمینان حاصل فرمائید باقی مانده غذا به سهولت از روی ظروف پاک می‌شوند.

خیلی خب، حال که مشکل را شناسایی کرده‌اید، و حتی قسمتی را که می‌خواستید پیدا کرده‌اید، اکنون کار بعدی چیست؟ خب ما همچنین مایل هستیم در خصوص نحوه حذف و تعویض گرم کننده معیوب به شما در مقاله‌های بعدی کمک کنیم.

آخرین بروزرسانی: ۳ تیر ۱۳۹۷

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(1 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین