لوگو نمایندگی بکو

کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کندی در کرج CANDY نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کندی در کرج و حومه چندین شعبه در فردیس ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت گوهردشت مهرشهر اسلامشهر

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در کرج | گوهردشت فردیس اندیشه اسلامشهر

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بکو در کرج _ اینجا مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در کرج و حومه می باشد. اگر ماشین ظرفشویی بکو شما هر مشکلی دارد میتوانید با نمایندگی ما تماس بگیرد تا در کمترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های تعمیر ماشین ظرفشویی بکو را به محل شما اعزام کنیم. خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد. ما میدانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می کند. پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر تعمیر ماشین ظرفشویی کرج با شماره تلفن های تعمیرگاه های زیر و نزدیکترین شعبه به شما تماس بگیرید. محدوده گوهردشت عظیمیه مهرشهر هشتگرد فردیس ملارد مارلیک صفادشت شهریار اندیشه مشکین دشت اسلامشهر رباط کریم پرند

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز ماکروفر جاروبرقی در کرج مهرشهر عظیمیه فردیس ملارد صفادشت مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

سفارش تعمیر لوازم خانگی

به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو کرج خوش آمدید

خدمات نمایندگی ما در زمینه تعمیر انواع ماشین ظرفشویی بکو در کرج شامل ماشین ظرفشویی ایستاده بکو،ماشین ظرفشویی رومیزی بکو در استان البرز و حومه میباشد.

بعضی از خدمات ما در تعمیرگاه مرکزی ماشین ظرفشویی بکو در کرج

  • نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی
  • تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی
  • تعویض پمپ تخلیه ماشیین ظرفشویی
  • تعویض میکرو سوییچ درب ماشین ظرفشویی
  • تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی
  • تعمیر و تعویض موتور ماشین ظرفشویی
  • رفع بوی بد ماشین ظرفشویی
  • رفع آبریزی ماشین ظرفشویی
  • تعویض لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی و غیره…

 

چرا تعمیرگاه مرکزی کرج را برای تعمیرات ظرفشویی بکو خود انتخاب کنیم ؟
  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص،تجربه و سابقه بالا در زمینه تعمیرات ظرفشویی هستند
  2. قطعات مصرف شده در تعمیرات ماشین ظرفشویی همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند
  3. برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات ظرفشویی توسط شما تعیین می شود
  4. ما خدمات تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی را شش ماه ضمانت میکنیم

چگونه از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی استفاده کنیم؟

با در دست داشتن کارت گارانتی، اگر به تازگی ماشین ظرفشویی شما نصب شده و تاریخ ضمانت آن پایان نیافته است. میتوانید با تماس با شماره تلفن های نمایندگی ظرفشویی بکو در کرج روی ضمانت نامه از خدمات پس از فروش ظرفشویی بکو در کرج استفاده کنید. ولی اگر به هردلیل مانند مخدوش شدن ضمانت نامه و یا پایان تاریخ گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید میتوانید با تماس با یکی از تعمیرگاه های کرج از خدمات تعمیرات ظرفشویی بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در کرج گوهردشت عظیمیه مهرشهر فردیس هشتگرد ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت اسلامشهر رباط کریم پرند

 

ماشین ظرفشویی بکو خراب شده چه کاری انجام دهیم ؟

اگر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو beko خود به کمک نیاز دارید. متخصصان حرفه ای نمایندگی تعمیر ظرفشویی بکو می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل ظرفشویی بکو در هر نقطه کرج و تهران برطرف شود. فقط کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید. تا متخصصان ما در سریعترین زمان جهت تعمیر و سرویس ظرفشویی بکو به محل شما اعزام و در کوتاه ترین زمان، نسبت به تعمیر ظرفشویی بکو اقدام گردد.

 همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین تعمیرات در تمام طول شبانه روز، درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو خود را ثبت نمایید. تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

اقدامات نمایندگی تعمیر ظرفشویی بکو جهت تعمیرات

نمایندگی تعمیرات بکو از تیم تعمیرکار متخصص و تیم مشاوره رایگان تشکیل شده است که همکاری آن ها منجر به ارائه خدمات بهینه به مشتریان خواهد شد. لذا مهمترین فعالیت های مرکز تعمیرات بکو عبارتند از:

  • تیم مشاروه رایگان که طی تماس مشتری با مرکز و اعلام خرابی ماشین ظرفشویی بکو خود، ابتدا به مشتری کمک میکنند تا علت ایراد رخ داده را بیابند و در صورتی که خود مشتری بتواند، مشاورین ما به او کمک خواهند نمود تا بدون نیاز به حضور تعمیرکار، خرابی را رفع نماید ولی در صورتی که مشکل به وجود آمده نیاز به حضور تعمیر ظرفشویی بکو متخصص داشته باشد. مشاور مورد نظر عیب را به تیم تکنسین های متخصص ارجاع می دهند تا موضوع را پیگیری نمایند.
  • به محض تماس مشتری با نمایندگی تعمیر ظرفشویی بکو و در صورت نیاز به تکنسین، مرکز خدمات پس از فروش ظرفشویی بکو به موجب جلب رضایت مشتریان گرامی، در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص را به منزل مشتری اعزام نموده و تمام تعمیرات کرج و تهران در منزل صورت می گیرد.
  • در صورتی که تعمیرکار ما پس از بررسی دستگاه متوجه گردد که جهت رفع ایراد به وجود آمده، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد، مرکز تعمیرات لوازم خانگی بکو به شما این اطمینان را میدهد که از قطعات اورجینال و اصلی بکو برای این تعمیرات استفاده نموده و در نتیجه تعویض این قطعات، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نیاید.
  • نمایندگی تعمیر ظرفشویی بکو در کرج فردیس شهریار برای اطمینان و آسودگی خاطر شما، ضمن تاکید بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنسین های متخصص مرکز، کلیه خدمات و تعمیراتی که توسط این مرکز ارائه می گردد، به مدت ۶ ماه ضمانت می کند.

 

چرا ما برترین مرکز خدمات پس از فروش بکو هستیم ؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط ۶۰ دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای ۲۵ سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • ۶ ماه ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

 

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در محل

در صورتی که ماشین ظرفشویی بکو beko شما دچار هر نوع خرابی باشد تعمیرکاران ما دستگاه شما را در منزل شما و به بهترین شکل تعمیر خواهند کرد. در خیلی از مراکز جهت تعمیرات ظرفشویی بکو، دستگاه را جهت تعمیر به تعمیرگاه حمل میکنند. که در حین حمل و نقل آسیب های جدی به دستگاه وارد می گردد؛ اما در مرکز تعمیرات ظرفشویی بکو کرج فردیس شهریار تمام تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد.

نکاتی برای اینکه ماشین ظرف شویی شما بهتر کار کند

۱ – برای اینکه ذرات غذا در فرایند شست و شو دست و پاگیر نباشند بهتره با یک دستمال کاغذی ظروف را از ذرات برنج و استخوان ماهی و سبزی جات سالاد را تمیز کنید. سپس داخل سبد ماشین ظرفشویی قرار دهید.

۲- انتخاب صحیح برنامه شست وشو. شاید وسوسه انگیز باشد که برنامه کوتاه تر را انتخاب کنید که در زمان و هزینه صرفه جویی شود ولی دقت کنید در این صورت شست و شوی خوبی صورت نخواهد گرفت و در نهایت ناراضی خواهید ماند.

۳- هر ۶ ماه یک بار باید ماشن ظرفشویی را با یک جرمگیر بشورید. یک جرم گیر مایع را به صورت واژگون داخل ماشین ظرف شویی قرار داده و خالی از ظرف با برنامه ای با دمای بالای ۶۰ درجه روشن کنید.

۴- بعد از هر بار شوستشو توری فیلتر داخل ماشین ظرف شویی را باز کرده و آن را با اسکاچ تمیز بشویید. خرده های غذا آنجا گیر میکند کاملا تمیز کنید.

۵-هر چند وقت یکبار واشر دور درب و قسمت لولا را نیز تمیز کنید یک دستمال لطیف برای اینکار نیاز است تا به راحتی بین درب و لولا بچرخد.
۶- حتما از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید تا شستشوی خوبی را داشته باشد.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بکو در کرج گوهردشت عظیمیه مهرشهر هشتگرد فردیس ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت اسلامشهر

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(2 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین