نمایندگی مابه mabe

کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
نمایندگی تعمیر یخچال مابه در کرج _ خدمات پس از فروش یخچال mabe

نمایندگی تعمیر یخچال مابه در کرج Mabe | عظیمیه گوهردشت فردیس

اینجا نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال مابه در کرج و حومه می باشد اگر یخچال فریزر و یا ساید بای ساید مابه شما هر مشکلی دارد میتوانید با نمایندگی ما تماس بگیرد تا در کمترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های تعمیر یخچال مابه را به محل شما اعزام کنیم خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد. ما میدانیم که خدمات پس از فروش مابه در کرج هشتگرد فردیس شهریار نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر تعمیرات یخچال کرج با شماره تلفن های زیر و نزدیکترین شعبه ما تماس بگیرید. محدوده تعمیرگاه های نمایندگی یخچال مابه در گوهردشت گلشهر حصارک عظیمیه مهرشهر هشتگرد فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر و رباط کریم

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز ماکروفر جاروبرقی در کرج مهرشهر عظیمیه فردیس ملارد صفادشت مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

سفارش تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر  و ساید بای ساید مابه در کرج

MABE

چندین شعبه در فردیس ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت گوهردشت مهرشهر اسلامشهر

تعمیر یخچال مابه در کرج

پیش از آن که به شرح تمامی خدمات نمایندگی های پس از فروش مابه در کرج بپردازیم. ابتدا به مهم ترین موضوع در زمان تعمیر یخچال مابه در کرج اشاره می کنیم. حتما برای شما نیز پیش آمده است که قصد تعمیر وسیله ای را داشته اید و تعمیرکار پس از عیب یابی به شما گفته که نیاز است قطعه ای از دستگاه را جدا کرده و تعویض نماید. اولین چیزی که به ذهن شما می رسد این است که آیا این تشخیص درست است و قطعه اصلی شما واقعا دیگر کار نمی کند و در مرحله دوم با خود فکر می کنید که آیا فرد مورد نظر از قطعات اصلی برای تعمیر یخچال مابه شما استفاده میکند؟

اگر این شرایط در مورد یخچال مابه پیش بیاید راه حل تنها مراجعه به تعمیرگاه نمایندگی اصلی یخچال مابه در کرج می باشد ، چرا که در این مکان کارشناسان که با تجربه و دارای مهارت کافی هستند به محل اعزام می شوند و عیب وسیله را به درستی تشخیص داده و در مرحله ی تعویض قطعه، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند. استفاده از قطعه اورجینال سبب می شود تا یخچال مابه درست مانند قبل کار کند و به قسمت های دیگر یخچال آسیبی نرسد. در حالی که در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر و استفاده از قطعات تقلبی امکان هزینه های مجدد برای تعمیر یخچال مابه دوباره وجود دارد و برخی از مواقع یخچال مابه به جهت آسیب های وارده کاملا از کار می افتد.

خدمات پس از فروش مابه در کرج

به نمایندگی یخچال مابه کرج خوش آمدید

خدمات پس از فروش مابه در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر مابه در کرج شامل یخچال فریزر دوقلو مابه،یخچال تک مابه،فریزر تک مابه،یخچال ساید بای ساید مابه در استان البرز میباشد

بعضی از خدمات ما در تعمیرگاه مرکزی یخچال مابه در کرج

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  • تعویض فیلتر تصفیه آب ساید مابه
  • تعویض موتور یخچال فریزر مابه
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال و ساید
  • رفع بوی بد یخچال فریزر
  • رفع آبریزی یخچال و ساید مابه
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال و غیره…

 

نمایندگی تعمیر یخچال مابه در کرج

نمایندگی تعمیر یخچال مابه در کرج گوهردشت جهانشهر عظیمیه مهرشهر هشتگرد فردیس ملارد شهریار اندیشه شهر قدس مشکین دشت اسلامشهر رباط کریم پرند

چرا تعمیرگاه خدمات پس از فروش مابه کرج را برای تعمیرات یخچال مابه خود انتخاب کنیم ؟

  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص،تجربه و سابقه بالا در زمینه تعمیرات یخچال هستند
  2. قطعات مصرف شده در تعمیرات یخچال فریزر همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند
  3. برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات یخچال توسط شما تعیین می شود
  4. ما خدمات تعمیر و سرویس یخچال فریزر را شش ماه ضمانت میکنیم

یخچال مابه خراب شده چه کاری انجام دهیم ؟

اگر برای تعمیرات یخچال فریزر مابه Mabe خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای نمایندگی تعمیر یخچال مابه می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل یخچال مابه در هر نقطه کرج و تهران برطرف شود. فقط کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید تا متخصصان ما در سریعترین زمان جهت تعمیر و سرویس یخچال مابه به محل شما اعزام و در کوتاه ترین زمان، نسبت به تعمیر یخچال مابه اقدام گردد.

 همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین تعمیرات در تمام طول شبانه روز، درخواست تعمیرات یخچال فریزر مابه خود را ثبت نموده و متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

اقدامات نمایندگی تعمیر یخچال مابه جهت تعمیر یخچال و فریزر

نمایندگی تعمیرات مابه از تیم تعمیرکار متخصص و تیم مشاوره رایگان تشکیل شده است که همکاری آن ها منجر به ارائه خدمات بهینه به مشتریان خواهد شد. لذا مهمترین فعالیت های مرکز تعمیرات مابه عبارتند از:

  • تیم مشاروه رایگان که طی تماس مشتری با مرکز و اعلام خرابی یخچال فریزر مابه خود، ابتدا به مشتری کمک میکنند تا علت ایراد رخ داده را بیابند و در صورتی که خود مشتری بتواند، مشاورین ما به او کمک خواهند نمود تا بدون نیاز به حضور تعمیرکار، خرابی را رفع نماید ولی در صورتی که مشکل به وجود آمده نیاز به حضور تکنسین متخصص داشته باشد، مشاور مورد نظر عیب را به تیم تکنسین های متخصص ارجاع می دهند تا موضوع را پیگیری نمایند.
  • به محض تماس مشتری با نمایندگی تعمیر یخچال مابه و در صورت نیاز به تکنسین، مرکز خدمات پس از فروش یخچال مابه به موجب جلب رضایت مشتریان گرامی، در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص را به منزل مشتری اعزام نموده و تمام تعمیرات کرج و تهران در منزل صورت می گیرد.
  • در صورتی که تعمیرکار ما پس از بررسی دستگاه متوجه گردد. که جهت رفع ایراد به وجود آمده، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد، مرکز تعمیرات لوازم خانگی مابه به شما این اطمینان را میدهد. که از قطعات اورجینال و اصلی مابه برای این تعمیرات استفاده نموده و در نتیجه تعویض این قطعات، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نیاید.
  • نمایندگی تعمیر یخچال مابه در کرج فردیس شهریار برای اطمینان و آسودگی خاطر شما، ضمن تاکید بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنسین های متخصص مرکز، کلیه خدمات و تعمیراتی که توسط این مرکز ارائه می گردد، به مدت ۶ ماه ضمانت می کند.

 

چرا ما برترین مرکز خدمات پس از فروش مابه هستیم ؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط ۶۰ دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای ۲۵ سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • ۶ ماه ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه در محل

در صورتی که یخچال فریزر مابه Mabe شما دچار هر نوع خرابی باشد. تعمیرکاران ما دستگاه شما را در منزل شما و به بهترین شکل تعمیر خواهند کرد. در خیلی از مراکز تعمیرات جهت تعمیراتی همچون شارژ گاز و یا تعویض کمپرسور یخچال فریزر مابه را جهت تعمیر به تعمیرگاه حمل میکنند که در حین حمل و نقل آسیب های جدی به دستگاه وارد می گردد ؛ اما در مرکز تعمیرات یخچال مابه کرج فردیس شهریار تمام تعمیرات از قبیل شارژ گاز یخچال مابه، تعویض موتور یخچال فریزر مابه، تعویض فن یخچال مابه، تعویض المنت یخچال مابه، تعویض سنسور یخچال مابه، تعویض برد یخچال مابه و سایر تعمیرات مرتبط با یخچال فریزر مابه در منزل مشتری انجام میگردد.

نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال مابه در کرج

نکات ویژه:

چگونه بوی بد یخچال را از بین ببرید

راه حل:

گاهی غذاهای چند روز مانده مانند ماهی باقیمانده، گوشت یا سالادی که در گوشه ای از یخچال هفته ها به جا مانده. ممکن است بوی نامطبوعی ایجاد کند. اما بعضی مواقع حتی با از بین بردن علت بوی نامطبوع، بو همچنان در داخل یخچال باقی می ماند. با انجام راهکارهایی می توانید از شر این بو خلاص شوید.

نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال مابه در کرج

نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید مابه در کرج گوهردشت جهانشهر عظیمیه مهرشهر فردیس هشتگرد ملارد شهریار اندیشه شهر قدس مشکین دشت اسلامشهر رباط کریم پرند

تمیز کردن یخچال

گام اول، تمیز کردن کامل یخچال است. آن را خاموش کنید و تمام قفسه ها و کشوها را خارج کرده و غذاها را در محفظه ای خنک نگهداری کنید تا کار تمیز کردن به پایان برسد. قفسه هایی را که خارج کرده‌اید، داخل سینکی که از قبل با آب و صابون پر کرده اید. شناور کنید و در انتها تمام سطوح داخلی یخچال را کاملا خشک کنید.

نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال مابه در کرج

بوزدایی با جوش‌ شیرین یخچال

مقداری جوش‌ شیرین را داخل ظرفی درباز بریزید و به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا بوی نامطبوع را به خود جذب کند. در پایان کار هم جوش‌ شیرین را دور بریزید.

 

بوزدایی با دانه های تازه قهوه

برای تقویت اثر بخشی جوش شیرین، دانه های تازه قهوه را روی بشقابی پخش کنید. آن را به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید.

 

بوی تازه ای در یخچال پخش کنید

چند گلوله پنبه‌ای را به عصاره وانیل آغشته کنید و آنها را به مدت چند‌ ساعت داخل یخچال بگذارید. تا بوی تازه‌ای در آن پخش شود. همچنین می‌توانید. به جای وانیل، پرتقالی را برش بزنید و آن را داخل ظرفی درباز داخل یخچال قرار دهید.

نمایندگی خدمات پس از فروش مابه در کرج

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال مابه در کرج گوهردشت جهانشهر عظیمیه هشتگرد مهرشهر فردیس ملارد شهریار اندیشه شهر قدس مشکین دشت اسلامشهر رباط کریم پرند

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(9 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین