کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در کرج مهرشهر گوهردشت شهریار ملارد فردیس اسلامشهر

نمایندگی تعمیرات حایر در کرج | گوهردشت فردیس شهریار

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی حایر در کرج و حومه

اینجا مرکز تعمیر لوازم خانگی حایر در کرج و حومه می باشد اگر یکی از لوازم خانگی حایر شما مانند یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی ، ظرفشویی ، کولر گازی ، جاروبرقی ، مایکروفر و اجاق گاز هر مشکلی دارد میتوانید با نمایندگی ما تماس بگیرد تا در کمترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های تعمیرات هایر را به محل شما اعزام کنیم خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد. ما میدانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر تعمیرات کرج با شماره تلفن های زیر و نزدیکترین شعبه ما تماس بگیرید. شعب نمایندگی تعمیر یخچال لباسشویی کولر گازی جاروبرقی مایکروفر و اجاق گاز حایر در گوهردشت حصارک عظیمیه مهرشهر هشتگرد فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهر قدس شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر رباط کریم می باشد. 

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز ماکروفر جاروبرقی در کرج مهرشهر عظیمیه فردیس ملارد صفادشت مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

 

سفارش تعمیر لوازم خانگی

 

خدمات پس از فروش حایر در کرج

برای استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی حایر شما باید کارت ضمانت نامه را داشته باشید و اگر از تاریخ گارانتی آن نگذشته باشد میتواند در صورت خرابی هر دستگاه مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی، جاروبرقی و اجاق گاز از کارت ضمانت کمک بگیرید و با تماس با شرکت حایر از خدمات رایگان نمایندگی رسمی حایر در کرج استفاده کنید، اما اگر از تاریخ گارانتی گذشته و یا کارت را گم کرده اید دیگر نمی‌توانید از خدمات پس از فروش حایر بهره‌مند شوید ولی می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر کرج یا تعمیرگاه لوازم خانگی ایران سرویس تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

ماشین لباسشویی حایر خراب شده چه کاری انجام دهیم ؟

اگر برای تعمیرات ماشین لباسشویی حایر خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل لباسشویی حایر در هر نقطه کرج و تهران برطرف شود. فقط کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید تا متخصصان ما در سریعترین زمان جهت تعمیر و سرویس لباسشویی حایر به محل شما اعزام و در کوتاه ترین زمان، نسبت به تعمیر لباسشویی هایر اقدام گردد.

 همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین تعمیرات در تمام طول شبانه روز، درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی حایر خود را ثبت نموده و متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

اقدامات نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر جهت تعمیرات لباسشویی

نمایندگی تعمیرات حایر از تیم تعمیرکار متخصص و تیم مشاوره رایگان تشکیل شده است که همکاری آن ها منجر به ارائه خدمات بهینه به مشتریان خواهد شد. لذا مهمترین فعالیت های مرکز تعمیرات حایر عبارتند از:

  • تیم مشاروه رایگان که طی تماس مشتری با مرکز و اعلام خرابی ماشین لباسشویی حایر خود، ابتدا به مشتری کمک میکنند تا علت ایراد رخ داده را بیابند و در صورتی که خود مشتری بتواند، مشاورین ما به او کمک خواهند نمود تا بدون نیاز به حضور تعمیرکار، خرابی را رفع نماید ولی در صورتی که مشکل به وجود آمده نیاز به حضور تکنسین متخصص داشته باشد، مشاور مورد نظر عیب را به تیم تکنسین های متخصص ارجاع می دهند تا موضوع را پیگیری نمایند.
  • به محض تماس مشتری با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر و در صورت نیاز به تکنسین، مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی حایر به موجب جلب رضایت مشتریان گرامی، در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص را به منزل مشتری اعزام نموده و تمام تعمیرات کرج و تهران در منزل صورت می گیرد.
  • در صورتی که تعمیرکار ما پس از بررسی دستگاه متوجه گردد که جهت رفع ایراد به وجود آمده، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد، مرکز تعمیرات لوازم خانگی حایر به شما این اطمینان را میدهد که از قطعات اورجینال و اصلی حایر برای این تعمیرات استفاده نموده و در نتیجه تعویض این قطعات، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نیاید.
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در کرج فردیس شهریار برای اطمینان و آسودگی خاطر شما، ضمن تاکید بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنسین های متخصص مرکز، کلیه خدمات و تعمیراتی که توسط این مرکز ارائه می گردد، به مدت ۶ ماه ضمانت می کند.

 

چرا ما برترین مرکز خدمات پس از فروش حایر هستیم ؟

 

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط ۶۰ دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای ۲۵ سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • ۶ ماه ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر در محل

در صورتی که ماشین لباسشویی حایر شما دچار هر نوع خرابی باشد تعمیرکاران ما دستگاه شما را در منزل شما و به بهترین شکل تعمیر خواهند کرد. در خیلی از مراکز جهت تعمیرات لباسشویی حایر ، دستگاه را جهت تعمیر به تعمیرگاه حمل میکنند که در حین حمل و نقل آسیب های جدی به دستگاه وارد می گردد ؛ اما در مرکز تعمیرات لباسشویی حایر کرج فردیس شهریار تمام تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در کرج و حومه

چندین شعبه تعمیر لباسشویی در فردیس ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت گوهردشت مهرشهر اسلامشهر

 
به تعمیرگاه ماشین لباسشویی حایر کرج خوش آمدید

خدمات ما در زمینه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی حایر شامل ماشین لباسشویی سطلی هایر،ماشین لباسشویی اتوماتیک درب ازجلو هایر،ماشین لباسشویی درب از بالا هایر در استان البرز میباشد

بعضی از خدمات ما در تعمیرگاه مرکزی لباسشویی هایر

  • نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی
  • تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی
  • تعویض پمپ تخلیه ماشیین لباسشویی
  • تعویض میکرو سوییچ درب ماشین لباسشویی
  • تعمیر برد ماشین لباسشویی
  • تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی
  • رفع بوی بد ماشین لباسشویی
  • رفع آبریزی ماشین لباسشویی
  • تعویض لاستیک ماشین لباسشویی
چرا تعمیرگاه مرکزی کرج را برای تعمیرات ماشین لباسشویی حایر خود انتخاب کنیم ؟
  1. تمامی تکنسین های نمایندگی ما دارای تخصص تجربه و سابقه بالا در زمینه تعمیر لباسشویی حایر در کرج هستند
  2. قطعات مصرف شده در تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در کرج همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند
  3. برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در کرج توسط شما تعیین می شود
  4. نمایندگی ما خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی حایر در کرج را شش ماه ضمانت میکنیم

خدمات پس از فروش حایر در کرج

چگونه از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی حایر استفاده کنیم؟

با در دست داشتن کارت گارانتی، اگر به تازگی ماشین لباسشویی شما نصب شده و تاریخ ضمانت آن پایان نیافته میتوانید با تماس با شماره تلفن های نمایندگی لباسشویی حایر در کرج روی ضمانت نامه از خدمات پس از فروش لباسشویی هایر در کرج استفاده کنید،ولی اگر به هردلیل مانند مخدوش شدن ضمانت نامه و یا پایان تاریخ گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید میتوانید با تماس با یکی از تعمیرگاه های کرج از خدمات تعمیرات لباسشویی بهره مند شوید.

نکاتی در مورد ماشین لباسشویی هایر :

* همیشه به علامت های روی دستگاه توجه کنید. به خصوص در مورد انتخاب برنامه خشک کن دقت کنید حرارت بالا در برنامه خشک کن باعث چروک شدن البسه می شود، به خصوص اگر الیاف مصنوعی داشته باشد. قبل از شروع برنامه خشک کن باید حتماً اول با دور تند ماشین آبگیری داشته باشد

۱. با توجه به نوع محصول و دمای مورد نیاز برای شستشو، برنامه را انتخاب کنید. ۲. لباس های سفید و رنگی را از هم جدا کنید. ۳. تا حد امکان لباس هائی را که از جنس مشابه دارند با هم بشوئید. ۴. شستن پرده احتیاج به دقت بیشتری دارد. از کاربرد برنامه های سنگین و پودر زیاد اجتناب کنید. ۵. جنس توری پرده باعث می شود کف زیادی تولید شود که با آبکشی از پرده خارج نشده و پرده زودتر می پوسد. ۶. لباس های پشمی را در ماشین بیاندازید، اگر برنامه ماشین را روی لباسهای پشمی تنظیم کرده باشید، مطمئن باشید که شستشوی ماشین به آنها صدمه ای نخواهد زد.

۷. لباس های نو، به خصوص اگر رنگی باشند می تواند به سایر لباس های رنگ پس دهد، بهتر است اولین بار آن ها را جداگانه بشوئید. ۸. استفاده از مواد سفیدکننده یا ضدعفونی کننده و از این دست، فقط برای محصولی قابل مصرف است که مقاومت کافی نسبت به این نوع مواد شیمیائی داشته باشند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در کرج و حومه

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر در گوهردشت حصارک عظیمیه مهرشهر فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر

ظرفیت دیگ لباسشویی:

میزان لباس در داخل لباسشوئی باید به اندازه ای باشد که دست شما به راحتی داخل دستگاه برود. البسه کوچک مانند جوراب و غیره را بهتر است داخل کیسه توری گذاشته و سپس اقدام به شستشو نمائید. ماشین لباسشوئی را بیشتر از ظرفیت آن پر نکنید.

مواد پاک کننده: نوع و مقدار ماده پاک کننده مورد نیاز بستگی به نوع محصول، میزان پر کردن ماشین لباسشوئی، درجه کثیفی لباس و سختی آب دارد. مصرف مقدار بیش از نیاز مواد پاک کننده در روند شستشو بی اثر است ولی می تواند به آلودگی بیشتر محیط زیست منجر شود. کم مصرف کردن مواد پاک کننده باعث عوض شدن رنگ لباس ها به خصوص طوسی شدن لباس های سفید و رسوب کلسیم در دیگ لباسشوئی در اثر حرارت شود. جهت کارآئی بیشتر توصیه می شود کشوی جاپودری متناوباً تمیز گردد در صورت استفاده از مواد پاک کننده مایع حتماً به دستورالعمل کارخانه سازنده توجه کنید. ممکن است استفاده از این قبیل مواد باعث تیره رنگ شدن آب تخلیه شده شود ولی در کاربرد شستشو اثر نامطلوبی نخواهد داشت.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در کرج

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر در کرج، مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش لباسشویی حایر در گوهردشت حصارک عظیمیه هشتگرد مهرشهر فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهر قدس شهریار صبا شهر نسیم شهر  اسلامشهر و رباط کریم

 

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(12 رای, متوسط: 4,25 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین