کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

دیگر ظرف‌هایتان به مانند گذشته تمیز نمی‌شوند، و یا سروصدای ماشین ظرفشویی نمی‌گذارد از برنامه‌ای تلویزیونی لذت ببرید؟

دیگر زمان آن رسیده است ماشین ظرفشویی جدیدی بخرید. خرید لوازم خانگی تا حدی سخت است. البته ماشین ظرفشویی از لوازم ماندگار است و هزینه‌ای که برای آن صرف می‌کنید نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید؛ به همین دلیل شما باید با تمامی گزینه‌های خرید ماشین ظرفشویی آشنا شوید تا بتوانید تصمیم صحیحی اتخاذ کنید. هنگام خرید ماشین ظرفشویی نکات زیر را مدنظر قرار دهید؛ مطمئن باشید این نکات بسیار مفید هستند.

اندازه (ظرفیت) – ماشین‌های ظرفشویی در اندازه‌های مختلف با ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شوند. اگر قصد تغییر کلی را ندارید، ماشین ظرف‌شویی‌ای بخرید که هم‌اندازه با ماشین ظرفشویی قبلی‌اتان باشد.

هزینه – قیمت ماشین ظرفشویی از ۲ میلیون تومان شروع و خیلی متغیر است. میزان استفاده خود را در نظر بگیرید و ببینید صرف می‌کند که آخرین مدل را بخرید.

منابع انرژی – مدلی سازگار با منابع انرژی می‌تواند در مصرف برق و آب شما صرفه‌جویی کند، اما هزینه‌ای که برای این مدل‌ها می‌پردازید نسبتا بالاست. بنابراین، میزان صرفه‌جویی ماهانه خود را مدنظر قرار دهید تا بتوانید تعیین کنید که آیا خرید این مدل‌ها مفید است یا خیر.

خصوصیات – آیا مدلی می‌خواهید که باقیمانده غذاهایی که چسبیده را بردارد و یا قفسه‌های ویژه‌ای برای انواع مختلف غذا داشته باشد؟ پیش از خرید، خصوصیات مطلوبتان را تعیین کنید.

صدا – برخی ماشین‌های ظرفشویی سروصدای کمتری نسبت به انواع دیگر دارند. اگر معمولا میهمانی می‌دهید و یا در خانه کار می‌کنید، بهتر است مدل‌های کم‌سروصدا را بخرید.

برند – شرکت‌های مختلفی ماشین ظرفشویی تولید می‌کنند. آیا به یک برند خاص وفاردارید و یا می‌خواهید برند جدیدی را امتحان کنید؟

بازخوردها (نظرات کاربران) را مطالعه کنید – می‌توانید از منابع بسیاری در مورد کیفیت و کارایی ماشین‌های ظرفشویی کسب اطلاع کنید. در قسمت نظرات مشتریان، خانه‌دار خوب، و در وبلاگ ما این بازخوردها را مطالعه کنید تا ماشین ظرفشویی مناسب خود را بیابید.

خواه دنبال ماشین ظرفشویی ساده باشید یا آخرین مدل آن با تمامی تجهیزات، باید در مورد آن‌ها تحقیق و بررسی کنید. اگر سوالی در این زمینه دارید، و ساکن تهران هستید، با مرکز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی پشتیبان سرویس تماس بگیرید. مفتخریم که پاسخگوی شما باشیم و در اخذ تصمیم درست یاری‌اتان کنیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی که ظرف‌ها را تمیز نمی‌شوید

چرا مبلغ قفض برق تان خیلی زیاد است؟

آخرین بروزرسانی: ۲ خرداد ۱۳۹۷

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(1 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین