کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
نمایندگی فریجیدر در کرج _ نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در کرج _ خدمات پس از فروش

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در کرج | عظیمیه مهرشهر فردیس شهریار هشتگرد

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در کرج و حومه می باشد اگر یخچال فریجیدر شما هر مشکلی دارد میتوانید با نمایندگی Frigidaire ما تماس بگیرد تا در کمترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های تعمیرات یخچال فریجیدر را به محل شما اعزام کنیم خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد. ما میدانیم که خدمات پس از فروش فریجیدر در کرج نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر تعمیرات یخچال فریزر کرج با شماره تلفن های زیر و نزدیکترین شعبه ما تماس بگیرید.محدوده خدمات ما گوهردشت جهانشهر عظیمیه کمالشهر مهرشهر جهانشهر محمدشهر فردیس ملارد مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر در کرج

Frigidaire

چندین شعبه در فردیس ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت گوهردشت مهرشهر اسلامشهر

 

تلفن :

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز ماکروفر جاروبرقی در کرج مهرشهر عظیمیه فردیس ملارد صفادشت مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

سفارش تعمیر لوازم خانگی

 

به تعمیرگاه و نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در کرج خوش آمدید

خدمات ما در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر فریجیدر در کرج شامل یخچال فریزر دوقلو فریجیدر،یخچال تک فریجیدر،فریزر تک فریجیدر،یخچال ساید بای ساید فریجیدر در استان البرز میباشد

بعضی از خدمات ما در نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در کرج

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  • تعویض فیلتر تصفیه آب ساید فریجیدر
  • تعویض موتور یخچال فریزر
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال و ساید
  • رفع بوی بد یخچال فریزر
  • رفع آبریزی یخچال و ساید
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال و غیره…

 

چرا نمایندگی مرکزی کرج را برای تعمیر یخچال فریجیدر خود انتخاب کنیم ؟
  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص،تجربه و سابقه بالا در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر هستند
  2. قطعات مصرف شده در تعمیرات یخچال فریزر همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند
  3. برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات یخچال توسط شما تعیین می شود
  4. نمایندگی ما خدمات تعمیر و سرویس یخچال فریزر فریجیدر در کرج فردیس و هشتگرد را شش ماه ضمانت میکنیم

یخچال فریجیدر خراب شده چه کاری انجام دهیم ؟

اگر برای تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل یخچال فریجیدر در هر نقطه کرج و تهران برطرف شود. فقط کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید تا متخصصان ما در سریعترین زمان جهت تعمیر و سرویس یخچال فریجیدر به محل شما اعزام و در کوتاه ترین زمان، نسبت به تعمیر یخچال فریجیدر اقدام گردد.

 همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین تعمیرات در تمام طول شبانه روز، درخواست تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر خود را ثبت نموده و متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

اقدامات نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر جهت تعمیر یخچال و فریزر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر از تیم تعمیرکار متخصص و تیم مشاوره رایگان تشکیل شده است که همکاری آن ها منجر به ارائه خدمات بهینه به مشتریان خواهد شد. لذا مهمترین فعالیت های مرکز تعمیرات فریجیدر عبارتند از:

  • تیم مشاروه رایگان که طی تماس مشتری با مرکز و اعلام خرابی یخچال فریزر فریجیدر خود، ابتدا به مشتری کمک میکنند. تا علت ایراد رخ داده را بیابند و در صورتی که خود مشتری بتواند. مشاورین ما به او کمک خواهند نمود تا بدون نیاز به حضور تعمیرکار، خرابی را رفع نماید. ولی در صورتی که مشکل به وجود آمده نیاز به حضور تکنسین متخصص داشته باشد. مشاور مورد نظر عیب را به تیم تکنسین های متخصص ارجاع می دهند تا موضوع را پیگیری نمایند.
  • به محض تماس مشتری با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر و در صورت نیاز به تکنسین، این مرکز به موجب جلب رضایت مشتریان گرامی، در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص را به منزل مشتری اعزام نموده و تمام تعمیرات کرج و تهران در منزل صورت می گیرد.
  • در صورتی که تعمیرکار ما پس از بررسی دستگاه متوجه گردد. که جهت رفع ایراد به وجود آمده، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد. مرکز تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر به شما این اطمینان را میدهد که از قطعات اورجینال و اصلی فریجیدر برای این تعمیرات استفاده نموده و در نتیجه تعویض این قطعات، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نیاید.
  • نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر برای اطمینان و آسودگی خاطر شما، ضمن تاکید بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنسین های متخصص مرکز، کلیه خدمات و تعمیراتی که توسط این مرکز ارائه می گردد، به مدت ۶ ماه ضمانت می کند.

 

چرا ما برترین مرکز خدمات پس از فروش فریجیدر هستیم ؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط ۶۰ دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای ۲۵ سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده.
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده.
  • ۶ ماه ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در محل

در صورتی که یخچال فریزر فریجیدر شما دچار هرنوع خرابی باشد تعمیرکاران ما دستگاه شما را در منزل شما و به بهترین شکل تعمیر خواهند کرد. در خیلی از مراکز تعمیرات جهت تعمیراتی همچون شارژ گاز و یا تعویض کمپرسور یخچال فریزر فریجیدر را جهت تعمیر به تعمیرگاه حمل میکنند که در حین حمل و نقل آسیب های جدی به دستگاه وارد می گردد ؛ اما در مرکز تعمیرات یخچال فریجیدر تمام تعمیرات از قبیل شارژ گاز یخچال فریجیدر، تعویض موتور یخچال فریزر فریجیدر، تعویض فن یخچال فریجیدر، تعویض المنت یخچال فریجیدر، تعویض سنسور یخچال فریجیدر، تعویض برد یخچال فریجیدر و سایر تعمیرات مرتبط با یخچال فریزر فریجیدر در منزل مشتری انجام میگردد.

 

نکات ویژه:

چگونه بوی بد یخچال را از بین ببرید

راه حل:

گاهی غذاهای چند روز مانده مانند ماهی باقیمانده، گوشت یا سالادی که در گوشه ای از یخچال هفته ها به جا مانده، ممکن است بوی نامطبوعی ایجاد کند. اما بعضی مواقع حتی با از بین بردن علت بوی نامطبوع، بو همچنان در داخل یخچال باقی می ماند. با انجام راهکارهایی می توانید از شر این بو خلاص شوید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در کرج _ مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش فریجیدر در فردیس مهرشهر ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت گوهردشت محمد شهر اسلامشهر رباط کریم هشتگرد

تمیز کردن یخچال

گام اول، تمیز کردن کامل یخچال است. آن را خاموش کنید و تمام قفسه ها و کشوها را خارج کرده و غذاها را در محفظه ای خنک نگهداری کنید تا کار تمیز کردن به پایان برسد. قفسه هایی را که خارج کرده‌اید، داخل سینکی که از قبل با آب و صابون پر کرده اید، شناور کنید و در انتها تمام سطوح داخلی یخچال را کاملا خشک کنید.

 

بوزدایی با جوش‌ شیرین یخچال

مقداری جوش‌ شیرین را داخل ظرفی درباز بریزید و به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا بوی نامطبوع را به خود جذب کند. در پایان کار هم جوش‌ شیرین را دور بریزید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در کرج در گوهردشت فردیس مهرشهر هشتگرد ملارد شهریار اندیشه

بوزدایی با دانه های تازه قهوه

برای تقویت اثر بخشی جوش شیرین، دانه های تازه قهوه را روی بشقابی پخش کنید و آن را به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید.

 

بوی تازه ای در یخچال پخش کنید

چند گلوله پنبه‌ای را به عصاره وانیل آغشته کنید و آنها را به مدت چند‌ ساعت داخل یخچال بگذارید. تا بوی تازه‌ای در آن پخش شود. همچنین می‌توانید به جای وانیل، پرتقالی را برش بزنید و آن را داخل ظرفی درباز داخل یخچال قرار دهید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در کرج

نمایندگی فریجیدر در کرج _ مرکز تعمیرات فردیس هشتگرد مهرشهر ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت گوهردشت محمد شهر اسلامشهر رباط کریم هشتگرد، خدمات پس از فروش فریجیدر

 

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(10 رای, متوسط: 4,80 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین