کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
نمایندگی تعمیر یخچال کندی در کرج و حومه _ خدمات پس از فروش کندی در کرج

نمایندگی تعمیر یخچال کندی در کرج | گوهردشت مهرشهر فردیس

اینجا نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کندی candy در کرج و حومه می باشد اگر یخچال کندی شما هر مشکلی دارد میتوانید با نمایندگی ما تماس بگیرد تا در کمترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های تعمیر یخچال کندی را به محل شما اعزام کنیم خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد. ما میدانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر تعمیرات یخچال فریزر کرج با شماره تلفن های زیر و نزدیکترین شعبه ما تماس بگیرید. محدوده خدمات نمایندگی تعمیر یخچال کندی در گوهردشت جهانشهر عظیمیه کمالشهر مهرشهر جهانشهر هشتگرد محمدشهر فردیس ملارد مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

CANDY

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر  و ساید بای ساید کندی در کرج

چندین شعبه در فردیس ملارد شهریار اندیشه مشکین دشت گوهردشت مهرشهر اسلامشهر

 

تلفن :

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز ماکروفر جاروبرقی در کرج مهرشهر عظیمیه فردیس ملارد صفادشت مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

سفارش تعمیر لوازم خانگی

 

به تعمیرگاه یخچال کندی کرج خوش آمدید

خدمات پس از فروش یخچال کندی در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر کندی در کرج شامل یخچال فریزر دوقلو کندی،یخچال تک کندی،فریزر تک کندی،یخچال ساید بای ساید کندی در استان البرز میباشد

بعضی از خدمات ما در تعمیرگاه مرکزی یخچال کندی در کرج

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  • تعویض فیلتر تصفیه آب ساید کندی
  • تعویض موتور یخچال فریزر کندی
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال و ساید
  • رفع بوی بد یخچال فریزر
  • رفع آبریزی یخچال و ساید کندی
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال و غیره…

 

چرا تعمیرگاه مرکزی را برای تعمیر یخچال کندی در کرج خود انتخاب کنیم ؟
  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص،تجربه و سابقه بالا در زمینه تعمیر یخچال کندی در کرج هستند.
  2. تمام قطعات مصرف شده در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی در کرج همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند.
  3. برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات یخچال کندی در کرج توسط شما تعیین می شود.
  4. ما در نمایندگی تعمیر یخچال کندی در کرج همه خدمات تعمیر و سرویس یخچال فریزر را شش ماه ضمانت میکنیم.

یخچال کندی خراب شده چه کاری انجام دهیم ؟

اگر برای تعمیرات یخچال فریزر کندی خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای نمایندگی تعمیر یخچال کندی می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل یخچال کندی در هر نقطه کرج و تهران برطرف شود. فقط کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید تا متخصصان ما در سریعترین زمان جهت تعمیر و سرویس یخچال کندی به محل شما اعزام و در کوتاه ترین زمان، نسبت به تعمیر یخچال کندی اقدام گردد.

 همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین تعمیرات در تمام طول شبانه روز، درخواست تعمیرات یخچال فریزر کندی خود را ثبت نموده و متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

اقدامات نمایندگی تعمیر یخچال کندی جهت تعمیر یخچال و فریزر

نمایندگی تعمیرات خدمات پس از فروش کندی candy از تیم تعمیرکار متخصص و تیم مشاوره رایگان تشکیل شده است که همکاری آن ها منجر به ارائه خدمات بهینه به مشتریان خواهد شد. لذا مهمترین فعالیت های مرکز تعمیرات کندی عبارتند از:

  • تیم مشاروه رایگان که طی تماس مشتری با مرکز و اعلام خرابی یخچال فریزر کندی خود، ابتدا به مشتری کمک میکنند تا علت ایراد رخ داده را بیابند و در صورتی که خود مشتری بتواند، مشاورین ما به او کمک خواهند نمود تا بدون نیاز به حضور تعمیرکار، خرابی را رفع نماید ولی در صورتی که مشکل به وجود آمده نیاز به حضور تکنسین متخصص داشته باشد، مشاور مورد نظر عیب را به تیم تکنسین های متخصص ارجاع می دهند تا موضوع را پیگیری نمایند.
  • به محض تماس مشتری با نمایندگی تعمیر یخچال کندی و در صورت نیاز به تکنسین، این مرکز به موجب جلب رضایت مشتریان گرامی. در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص را به منزل مشتری اعزام نموده و تمام تعمیرات کرج و تهران در منزل صورت می گیرد.
  • در صورتی که تعمیرکار ما پس از بررسی دستگاه متوجه گردد که جهت رفع ایراد به وجود آمده، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد، مرکز تعمیرات لوازم خانگی کندی به شما این اطمینان را میدهد که از قطعات اورجینال و اصلی کندی برای این تعمیرات استفاده نموده و در نتیجه تعویض این قطعات، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نیاید.
  • نمایندگی تعمیر یخچال کندی برای اطمینان و آسودگی خاطر شما، ضمن تاکید بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنسین های متخصص مرکز، کلیه خدمات و تعمیراتی که توسط این مرکز ارائه می گردد، به مدت ۶ ماه ضمانت می کند.

 

چرا ما برترین مرکز خدمات پس از فروش کندی هستیم ؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط ۶۰ دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای ۲۵ سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • ۶ ماه ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کندی در محل

در صورتی که یخچال فریزر کندی شما دچار هرنوع خرابی باشد تعمیرکاران ما دستگاه شما را در منزل شما و به بهترین شکل تعمیر خواهند کرد. در خیلی از مراکز تعمیرات جهت تعمیراتی همچون شارژ گاز و یا تعویض کمپرسور یخچال فریزر کندی را جهت تعمیر به تعمیرگاه خدمات پس از فروش کندی در کرج حمل میکنند که در حین حمل و نقل آسیب های جدی به دستگاه وارد می گردد ؛ اما در مرکز تعمیرات یخچال کندی تمام تعمیرات از قبیل شارژ گاز یخچال کندی، تعویض موتور یخچال فریزر کندی، تعویض فن یخچال کندی، تعویض المنت یخچال کندی، تعویض سنسور یخچال کندی، تعویض برد یخچال کندی و سایر تعمیرات مرتبط با یخچال فریزر کندی در منزل مشتری انجام میگردد.

نمایندگی تعمیر یخچال کندی در کرج

نکات ویژه:

چگونه بوی بد یخچال را از بین ببرید

راه حل:

گاهی غذاهای چند روز مانده مانند ماهی باقیمانده، گوشت یا سالادی که در گوشه ای از یخچال هفته ها به جا مانده، ممکن است بوی نامطبوعی ایجاد کند. اما بعضی مواقع حتی با از بین بردن علت بوی نامطبوع، بو همچنان در داخل یخچال باقی می ماند. با انجام راهکارهایی می توانید از شر این بو خلاص شوید.

 

تمیز کردن یخچال

گام اول، تمیز کردن کامل یخچال است. آن را خاموش کنید و تمام قفسه ها و کشوها را خارج کرده و غذاها را در محفظه ای خنک نگهداری کنید تا کار تمیز کردن به پایان برسد. قفسه هایی را که خارج کرده‌اید، داخل سینکی که از قبل با آب و صابون پر کرده اید، شناور کنید و در انتها تمام سطوح داخلی یخچال را کاملا خشک کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال کندی در کرج

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کندی در کرج گوهردشت جهانشهر عظیمیه کمالشهر مهرشهر جهانشهر هشتگرد محمدشهر فردیس ملارد مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

بوزدایی با جوش‌ شیرین یخچال

مقداری جوش‌ شیرین را داخل ظرفی درباز بریزید و به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا بوی نامطبوع را به خود جذب کند. در پایان کار هم جوش‌ شیرین را دور بریزید.

 

بوزدایی با دانه های تازه قهوه

برای تقویت اثر بخشی جوش شیرین، دانه های تازه قهوه را روی بشقابی پخش کنید و آن را به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید.

 

بوی تازه ای در یخچال پخش کنید

چند گلوله پنبه‌ای را به عصاره وانیل آغشته کنید و آنها را به مدت چند‌ ساعت داخل یخچال بگذارید تا بوی تازه‌ای در آن پخش شود. همچنین می‌توانید به جای وانیل، پرتقالی را برش بزنید و آن را داخل ظرفی درباز داخل یخچال قرار دهید.

 

خدمات پس از فروش کندی در کرج گوهردشت جهانشهر عظیمیه کمالشهر مهرشهر جهانشهر هشتگرد محمدشهر فردیس ملارد مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(10 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین