کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
لامپ یخچال فریزر

چرا لامپ یخچال فریزر روشن نمی‌شود؟

آیا تابحال برای‌تان پیش آمده که خواب‌آلود درب یخچال را برای برداشتن چیزی باز کنید ولی نتوانید چیزی را ببینید چون که لامپ آن روشن نمی‌شود؟ اگر این اتفاق برای‌تان افتاده باشد، شاید بتوانید به صورت شانسی خوارکی سرپایی نصف‌شب‌تان را پیدا کنید.

اینجا، ما دلایلی که باعث می‌شود که یخچال فریزر وارد عصر تاریکی شود را برای شما توضیح می‌دهیم. با پیروی از توصیه‌های زیر می‌توانید امیدوار باشید که یخچال شما روشن شود. اگر دانش فنی کافی یا وسایل لازم را ندارید به شدن توصیه می‌کنیم که تعمیر لامپ یخچال فریزر را به یک تعمیرکار حرفه‌ای یخچال فریزر بسپارید.

علت ۱:‌ لامپ روشنایی

اگر لامپ یخچال روشن نمی‌شود اول از همه باید علت اینکه چرا لامپ روشن نمی‌شود را تشخیص دهید. بیشترین علتی که باعث می‌شود یخچال روشنایی نداشته باشد سوختن و خرابی خود لامپ است. مثل هر لامپ دیگری، لامپ یخچال هم در طول زمان نیاز به تعویض دارد.

برای بررسی لامپ لازم است که لامپ را از یخچال درآورید، در زیر مراحل ساده‌ای که به شما کمک می‌کند تا لامپ را عیب‌یابی کنید که خراب شده و نیاز به تعویض دارد را آورده‌ایم.

اول ایمنی! اول مطمئن شوید که دوشاخه یخچال را از پریز در آورده‌اید و یخچال به برق وصل نیست.

  • اول محل لامپ را پیدا کنید، هر برند و مدلی محل قرارگیری مخصوص به خود را دارد، برای این کار بهتر است اول به دفترچه‌ی راهنمای استفاده یخچال فریزر خود مراجعه کنید.
  • بعد از پیدا کردن محل لامپ باید حباب یا محفظه‌ی محافظ آن را در آورید، که معمولاً توسط پیچی محکم شده است پس اول پیچ را باز کنید.
  • وقتی پخش‌کننده را درآوردید، لامپ را بپیچانید تا باز شود.
  • اگر لامپ سوخته باشد ناحیه از آن سیاه یا رنگی می‌شود.
  • لامپ را با دست‌تان تکان دهید اگر دیدید که فیلامان می‌لرزد یا صدایی از لامپ شنیده می‌شود یعنی لامپ سوخته است.

اگر متوجه شدید که لامپ سوخته است باید آن را به فروشگاه‌های لوازم یدکی ببرید و نمونه مشابه آن را خریداری و تعویض نمایید. البته اگر از یک تعمیرکار یخچال فریزر بخواهید لامپ را برای شما تعویض کنید نیاز به گشتن در بازار و خرید لامپ نخواهید داشت.

علت ۲: سرپیچ لامپ

مسلماً یخچال فریزر می‌تواند یکی از مشکل‌ترین لوازم برای کار کردن باشد اگر درست نگهداری نشود. امروزه زندگی بدون یخچال فریزر غیرممکن است زیرا نمی‌توانید مواد خوراکی، سبزی‌جات۷ گوشت و شیر را نگهداری کنید.

وقتی لامپ یخچال روشنایی ندارد، ممکن است فکر کنیم که لامپ سوخته است، اما همیشه این‌طور نیست. شاید مقصر نگهداره یا سرپیچ لامپ باشد، جایی که لامپ در آن قرار می‌گیرد.

اول ایمنی! اول مطمئن شوید که دوشاخه یخچال را از پریز در آورده‌اید و یخچال به برق وصل نیست.

  • وقتی که لامپ را در آوردید می‌توانید به سرپیچ لامپ دسترسی داشته باشد.
  • سرپیچ، پایه‌ها و سیم‌های متصل به آن را را بررسی کنید که نشانه‌ی سوختگی و یا خرابی نداشته باشند.

برای تعویض سرپیچ، باید سرپیچ مشابه را از فروشگاه‌های لوازم یدکی لوازم خانگی تهیه و تعویض نمایید.

 

تعمیر تخصصی یخچال فریزر

یخچال فریزر یکی از مهمترین و اساسی‌ترین لوازم آشپزخانه می‌باشد. گروه پشتیبان سرویس با تکیه بر تکنسین‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌ی تعمیر یخچال فریزر آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر شما می‌باشد. لطفاً برای درخواست تعمیرات یخچال فریزر با شماره زیر تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید.

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(2 رای, متوسط: 4,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین