کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش

ماشین ظرفشویی کار نمی‌کند

حتماٌ با ما هم‌عقیده‌اید که ماشین ظرف‌شویی وسیله‌ی فوق‌العاده‌ای‌ است که می‌توان در خانه‌ داشت؛ آن هم به‌ این دلیل که مشکل قدیمی مردم سرتاسر کشور که پاسخ دادن به سوأل 《ظرف‌های شام را چه کسی بشورد؟》است را حل کرده است.

اما اگر خواستید از ماشین ظرف‌شویی قابل اطمینانتان استفاده کنید و روشن نشد، بدون شک برایتان طاقت‌فرسا است و باعث سختی‌تان می‌شود. البته جای نگرانی نیست، شاید نیاز نباشد اکنون به شستن ظرف‌ها با دست عادت کنید.

خوش‌بختانه چند دلیل روشن نشدن ماشین‌ظرفشویی‌تان را شناسایی کرده‌ایم.

پمپ تخلیه

برای بررسی پمپ تخلیه ماشین‌ظرفشویی‌تان، اول باید دو چیز را چک کنید. ممکن است ماشین ظرف‌شویی به این خاطر که نمی‌تواند آب داخل ماشین را تخلیه کند کار نکند. اگر به این مشکل برخوردید، هر دو روشی که در زیر گفته شده می‌توانند مشخص ‌کنند چرا ماشین‌ظرفشویی‌تان نمی‌تواند آب را تخلیه کند.

همیشه چک کنید آخرین برنامه‌ی شست‌و‌شو تمام شده و حین شستن ظرف‌ها متوقف نشده باشد.

امکان شکستن ظروف شیشه‌ای حین شست‌و‌شو در ماشین ظرف‌شویی وجود دارد. هنگامی‌ که این اتفاق می‌افتد، ممکن است خرده‌ شیشه‌ها در پمپ گیر کنند.

اول ایمنی!

اگر می‌‌خواهید به دنبال ‌خرده شیشه یا هر چیز دیگری که پمپ را مسدود کرده بگردید، باید به پمپ دسترسی پیدا کنید و با دقت هر چیز تلمبار شده‌ای را بردارید.

البته، حواستان باشد که ممکن است خرده شیشه‌ها مسیر را مسدود کرده باشند، پس لطفاً در برداشتنشان دقت کنید تا زخمی نشوید.

اگر انسدادی وجود نداشته باشد، پس متأسفانه، احتمالاً پمپتان خراب شده است. اگر مشکل این بود باید عوضش کنید، راهنمای ساده‌‌ای برایتان تهیه کرده‌ایم که به شما آموزش می‌دهد چطور می‌توانید پمپ خراب ماشین‌ظرفشویی‌تان را عوض کنید.

قفل شدن در

با انجام دادن این بررسی‌های آسان، می‌توانید مشکل وسیله‌تان را تشخیص دهید تا مطمئن شوید قفل در به درستی کار می‌کند که باعث می‌شود روند شست‌و‌شو نرمال پیش برود.

اول ایمنی!

مطمئن شدن از این که در کاملاً درست در ضامن چفت می‌شود، باعث می‌شود متوجه شوید که مشکل ماشین ظرف‌شویی‌تان از کجاست. ضامن باید در میکروسوئیچ در چفت شود، اگر مشکل این نبود پس ممکن است از قفل اصلی در باشد.

اگر نیاز باشد قفل در عوض شود، باید به آن دسترسی پیدا کنید، بنابراین باید صفحه‌ کنترل را بردارید. ویدئوی آموزشی که در زیر برایتان گذاشتیم مراحل دسترسی به داخل صفحه را نشان می‌دهد.

اگر نیاز باشد قفل در عوض شود، باید عوضش کنید. اگر در مورد عوض کردن قطعه‌ای که مشکل دارد به کمک نیاز داشتید، ویدئوی آموزشی آسانی برایتان تهیه کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند قفل در ماشین ظرف‌شویی‌تان را به تنهایی عوض کنید.

آخرین بروزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(1 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین