کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
ماشین لباسشویی درب بالا و درب جلو

مقایسه ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی جدید دارید، اولین تصمیمی که باید بگیرید این است ماشین لباسشویی درب از جلو بخرید یا درب از بالا.

تقریباً در دهه‌ی گذشته، ماشین لباسشویی‌های درب از جلو برای مصارف خانگی تولید می‌شدند. ماشین لباسشویی‌های درب از جلو معمولاً در کشورهایی دیگر در رختشویی ها و بیشتر برای مصارف صنعتی استفاده می‌شد. این روزها ماشین لباسشویی‌های درب از جلو ابعاد کوچکتر در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود.

اگر فضای کمی دارید، می­توانید خشک­کن را روی ماشین لباسشویی درب از جلو قرار دهید، اما نمی‌توان آن را روی ماشین لباسشویی درب از بالا قرار داد. اگر وسعت کف برایتان اهمیت دارد، چنانکه در آپارتمان‌ها و خانه‌های شهری این‌طور است، ماشین لباسشویی درب از جلو تنها گزینه‌ی شما خواهد بود.

اگر خم شدن برای قرار دادن لباس‌ها درون دستگاه برایتان ناراحت‌کننده است، می‌توانید استندی را به‌طور جداگانه خریداری کنید که نه‌تنها باعث افزایش ارتفاع دستگاه و راحتی شما می‌شود، بلکه فضایی برای نگهداری پودر ماشین لباسشویی، صابون، سفیدکننده و غیره در اختیار شما قرار می­دهد.

ماشین لباسشویی‌های سنتی درب از بالا، در مقایسه با ماشین لباسشویی‌هایی که نسل گذشته از آن استفاده می­کردند، کارشان را به‌خوبی انجام می‌دهند. این ماشین لباسشویی‌ها دارای یک تغار رخت‌شویی عمودی اند که در وسط آن یک همزن برای تکان دادن آب و لباس‌ها وجود دارد و آب را در اطراف لباس‌ها به گردش درمی‌آورد. سپس آب آن خالی می‌شود و دوباره با آب تمیز پر می‌شود، لباس‌ها را به همراه آب هم میزند و دوباره آب آن خالی می‌شود، سپس لباس‌ها با آب خالی شسته می‌شوند و آب آن­ها گرفته می‌شود. شستشو در ماشین لباسشویی‌های درب از جلو نیز به همین صورت است اما نسبت به ماشین لباسشویی‌های مرسوم درب از بالا مزایای بیشتری دارند.

بزرگ‌ترین مزیت ماشین لباسشویی‌های درب از جلو بازده انرژی آن‌هاست و تقریباً همه‌ی مدل‌های آن برچسب انرژی دارند.

در ماشین لباسشویی‌های درب از بالا به آب زیادی برای پوشاندن همه‌ی لباس‌ها نیاز است، اما ماشین لباسشویی‌های درب از جلو تنها به یک‌سوم آب نیاز دارند چون درام آن‌ها عمودی است و زمانی که درام می‌چرخد، لباس‌ها درون آب قرار می‌گیرند. در ماشین لباسشویی درب از بالا آب کف دار از ماشین خارج می‌شود و برای سیکل شستشو دوباره از آب پر می‌شود، درحالی‌که در ماشین لباسشویی درب از جلو آب تمیز بر روی لباس‌ها اسپری می‌شود و درام به چرخش ادامه می‌دهد و در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود. ازآنجایی‌که ماشین لباسشویی‌های درب از جلو همزن ندارند، فضای بیشتری برای لباس‌ها وجود دارد و این یعنی گنجایش بیشتری دارند.

مکانیسم چرخشی ماشین لباسشویی‌های درب از جلو به میزان ۱۴۰۰ دور در دقیقه است، درحالی‌که در ماشین لباسشویی‌های درب از بالا به‌طور متوسط ۸۵۰ دور در دقیقه است؛ یعنی آب کمتری درون لباس‌ها باقی می‌ماند و در عوض زمان خشک شدن کوتاه‌تر شده و در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی می‌شود.

همچنین به دلیل وجود همزن درب در ماشین لباسشویی‌های درب از بالا، لباس‌ها دچار فرسودگی می‌شوند اما در ماشین لباسشویی‌های درب از جلو شستشو با غلتیدن لباس‌ها روی‌هم انجام می‌شود.

آخرین بروزرسانی: ۲ شهریور ۱۳۹۷

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(3 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین