کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی

تخلیه نشدن آب از ماشین ظرفشویی

استفاده از ماشین ظرفشویی در سال های اخیر خیلی گسترده شده است، تا جایی که یکی از اسباب‌های لوکس پر استفاده به شمار می‌رود. ثابت شده است استفاده از ماشین ظرفشویی برای شستن ظرف‌ها و وسایل غذاخوری آب کمتری نسبت به شستن آن‌ها با دست مصرف می‌شود. این همان چیزی است که همه ما به‌دنبالش هستیم.

درحالی که ماشین‌های ظرفشویی در کارهای شستشوی ظروف خیلی به‌کارمان می‌آید، امکان مواجه با نقص‌های ناخواسته -مثلاً- تخلیه نشدن مناسب آب وجود دارد. خوشبختانه، این مشکل را برایتان حل کرده‌ایم و در خصوص دو مورد از عمده مسایلی که سبب گرفتگی ماشین ظرفشویی می‌شود به کمک ‌تان شتافته‌ایم.

به‌زودی مجدداً ماشین ظرفشویی‌تان ظرف‌های تمیز و برق‌افتاده به شما تحویل می‌دهد.

انسداد

اگر آب ماشین ظرفشویی‌تان تخلیه نمی‌شود، پیروی از چند مرحله ساده به شما کمک می‌کند مشکل را برطرف کنید و دوباره دستگاه را به وضعیت حداکثری جریان تخلیه آب برگردانید.

در طول گذر زمان، باقی‌مانده غذا یا روغن در اطراف پمپ و لوله تخلیه جمع می‌شود، این موضوع می‌تواند باعث انسداد شود و جلوی تخلیه آب توسط پمپ گرفته ‌شود.

اول ایمنی!

  • توصیه می‌شود اگر به طور مداوم از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید، به طور منظم فیلترها را با صرف اندکی زمان زیر شیر آب بشویید.
  • داخل محفظه لجن را بررسی کنید و به دنبال قطعات و تکه‌هایی باشید که ممکن است سبب انسداد شده باشد -هنگام رفع انسداد مواظب باشید، ممکن است داخل محفظه لجن با شی‌ای تیز برخورد کنید.
  • لوله تخلیه آب را برای پیدا کردن هرگونه مانع بررسی کنید -و مطمئن شوید لوله هیچگونه پیچ‌خوردگی که سبب توقف جریان آب شود نداشته باشد.
  • بعد از اینکه همه قطعات ماشین ظرفشویی را سر جای خود قرار دادید آن را یکبار آزمایش کنید، زیرا ممکن است نیاز باشد پمپ آب را خارج و پره‌هایش را وارسی کنید.
  • از مواد تمیز کننده ماشین ظرفشویی برای به جریان انداختن دوباره ماشین استفاده کنید.

توصیه عالی: می‌توانید قبل از گذاردن ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی با آب‌کشی کردن آن‌ها از انسداد ماشین جلوگیری کنید. برای دریافت راهنمایی‌مان در رابطه با نحوه تشخیص مشکل تخلیه آب و موتور ماشین ظرفشویی‌تان مقاله‌مان را در خصوص چگونگی انجام اینکار، برای دریافت جزئیات بیشتر، مطالعه فرمایید.

پمپ تخلیه آب

یکی از علل رایج بروز مشکلات ماشین ظرفشویی انسداد یا بروز نقص در پمپ تخلیه آب است و اگر چنین موردی در ماشین ظرفشویی‌تان رخ داده باشد باعث می‌شود آب تخلیه نشود -که به نوبه خود سبب توقف جریان شستشو می‌شود.

اگر تا به‌حال نمی‌دانسته‌اید باید بگویم که پمپ تخلیه آب یکی از اجزای ضروری است که آب را با فشار از طریق لوله تخلیه خارج می‌سازد.

اگر هیچ علامتی مبنی بر انسداد در فیلترها یا لوله تخلیه نبود -پس به احتمال زیاد مشکل از پمپ است.

در زیر چند توصیه ارائه کرده‌ایم که به هنگام بررسی و تعیین عامل مسدود کننده پمپ تخلیه می‌توانید از آن استفاده کنید.

اول ایمنی!

  • احتمال شکسته شدن ظروف شیشه‌ای در طول شستشو وجود دارد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، تکه‌های آن ممکن است درون پمپ گیر کند.
  • مقاومت پمپ را با استفاده از مولتی متر در خروجی آن بسنجید و اگر دستگاه مولتی متر چیزی را نشان ندهد، متاسفانه باید پمپ را تعویض کنید.

همچنین راهنمایی مفیدی جهت کمک به شما در طول فرآیند جایگزینی پمپ تخلیه آب آماده کرده‌ایم.

آخرین بروزرسانی: ۷ خرداد ۱۳۹۷

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(2 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین