کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
تخلیه نکردن ماشین لباسشویی

چرا ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند ؟

روز بدی خواهد بود وقتی متوجه می‌شوید ماشین لباسشویی می‌چرخد،ولی آب را تخلیه نمی‌کند و لباس‌ها خیس باقی می­مانند. نگران نباشید، ما با این راهنمای آسان به شما کمک می‌کنیم.

یکی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی عدم تخلیه‌ی آب است که چند علت دارد. خوشبختانه علل احتمالی این مشکل را در اینجا ارائه می‌کنیم.

با کمک ما می‌توانید بدون صرف هزینه برای تعمیرکار خودتان آن را تعمیر کنید. با استفاده از این راهنمای عیب‌یابی مشکل تخلیه‌ی ماشین لباسشویی‌تان را برطرف کنید.

علت اینکه لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند :

در صورتی که لباسشویی شما آب را تخلیه نمی‌کند، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. در ادامه چند نکته برای بررسی و رفع این مشکل ارائه می‌شود:

۱. لوله خروجی:

ابتدا از اینکه لوله خروجی لباسشویی به درستی متصل شده باشد و هیچ گونه مانعی در آن وجود ندارد اطمینان حاصل کنید. گاهی اوقات، لوله خروجی ممکن است خم شده یا بند شده باشد که باعث عدم تخلیه آب می‌شود.

۲. پمپ تخلیه:

اگر پمپ تخلیه لباسشویی درست عمل نمی‌کند، ممکن است باید آن را بررسی کنید. از بررسی سیم و اتصالات آن اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که پمپ دچار خرابی یا مسدود شده نیست.

۳. فیلترها و لوله‌ها:

گاهی اوقات، ممکن است فیلترهای لباسشویی یا لوله‌های داخلی آن گرفتار شوند و باعث مشکل در تخلیه آب شوند. این فیلترها و لوله‌ها را بررسی و اگر لازم باز و تمیز کنید.

۴. سیستم تخلیه:

در بعضی مواقع، مسدودی در سیستم تخلیه لباسشویی (مانند لوله‌های اصلی تخلیه) می‌تواند باعث این مشکل شود. این لوله‌ها را بررسی کرده و از عدم وجود موانع مطمئن شوید.

۵. سنسورها و سیستم کنترل:

در برخی مدل‌های لباسشویی، سنسورها و سیستم کنترل ممکن است باعث این مشکل شوند. در صورتی که مطمئن هستید که دیگر دلایل مشکل را ندارید، ممکن است نیاز به بررسی و تعمیر این قسمت‌ها داشته باشید.

اگر با انجام این مراحل مشکل شما حل نشد، بهتر است با تعمیرکار متخصص لباسشویی تماس بگیرید تا مشکل را بررسی کرده و تعمیر نماید.

گروه ایران سرویس به عنوان مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کلیه لوازم های خانگی آمادگی خود را جهت خدمات  نصب،سرویس و تعمیر با بهره گیری از افراد باتجربه و دارای دانش فنی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اعلام می کند . برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در تماس باشید .از ویژگی های خدمات گروه ایران سرویس می توان به مقرون به صرفه بودن آن از لحاظ اقتصادی اشاره کرد که با توجه به نرخ تعیین شده سرویس خدمات و تعمیرات لوازم خانگی، آن را به مشتریان ارائه می دهد .

در صورت نیاز به تعویض قطعات در زمان سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی از قطعات اورجینال استفاده می کنند .خدمات گروه ایران سرویس نیز دارای گارانتی بوده و از افراد باتجربه و کاربلد، با دانش فنی جهت رفع و برطرف کردن مشکلات ایجاد شده در لوازم خانگی استفاده می کند . دقت، نظارت و کنترل کار تعمیرکاران از دیگر ویژگی های شرکت خدمات گروه ایران سرویس می باشد .

آخرین بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(2 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین