کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش

دلایل و راه حل‌های تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از ابزارهای حیاتی در هر آشپزخانه است که برای تمیز کردن و شستشوی بهتر ظروف استفاده می‌شود. اما گاهی اوقات ممکن است ظروف به خوبی تمیز نشوند که می‌تواند به دلایل مختلفی برگردد. در این مطلب تمام دلایل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی را توضیح می دهیم.

دلایل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می‌تواند به دلایل مختلفی بازگردد و برای هر دلیل ممکن، راه حل‌های خاصی وجود دارد. در ادامه به برخی از دلایل شایع و راه حل‌های ممکن برای هر یک اشاره خواهم کرد:

 

چیدن نامناسب ظروف :

چیدن نادرست ظروف درون سبد ها به طور که آب به طور کامل به همه جای ظروف نرسد این یکی از شایع ترین دلایل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد. همچنین تنظیمات صحیح برای هر بار شستشو می‌تواند به تمیز نشستن کمک کند.

فیلتر کثیف:

فیلترهای ماشین ظرفشویی به مرور زمان کثیف می شود و در نتیجه تمیز نشستن ظروف ایجاد شود. تمیز نگه داشتن فیلترها مهم است. بعد از هر بار شستشو فیلتر کف ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.

استفاده از مواد شوینده بی کیفیت :

استفاده از مواد شوینده با کیفیت پایین یا تاریخ مصرف گذشته می‌تواند باعث شود که ظروف به خوبی داخل ماشین ظرفشویی تمیز نشوند.

تمام شدن نمک ماشین ظرفشویی:

نمک ماشین ظرفشویی برای جلوگیری از تشکیل رسوبات در ماشین بسیار مهم است. اگر نمک تمام شود، ممکن است ظروف به خوبی تمیز نشوند.

کیفیت آب:

سختی آب، آب دارای مقدار زیادی از مواد جامد معلق می باشد که به آن سختی آب میگویند. تنظیمات نادرست سختی آب در ماشین ظرفشویی و یا نصب نکردن فیلتر ورودی آب باعث تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی می شود.

خرابی در سیستم پمپ تخلیه:

اگر پمپ ماشین ظرفشویی خراب شود یا عملکرد نامناسبی داشته باشد، باعث می شود ظروف داخل ماشین ظرفشویی به خوبی شسته نشوند.

شستن با آب سرد:

آب سرد می‌تواند باعث شود که چربی‌ها و روغن‌ها بر روی ظروف نشسته و تمیز نشوند. خرابی المنت دستگاه و یا ایراد در فیوز و برد الکترونیکی باعث می شود که المنت ماشین ظرفشویی آب را داغ نکند.

نیاز به سرویس کلی ماشین ظرفشویی توسط نمایندگی:

ماشین ظرفشویی برای کارکرد بهینه نیاز به سرویس و تعمیرات دوره‌ای دارد. اگر سرویس کلی به موقع انجام نشود، ممکن است عملکرد ماشین بخوبی صورت نگیرد. برای تعمیر ماشین ظرفشویی به صورت تخصصی با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز ماکروفر جاروبرقی در کرج مهرشهر عظیمیه فردیس ملارد صفادشت مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

آخرین بروزرسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(1 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین