کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
درباره یخچال بست قبل از خرید بیشتر بدانید از مزایا و معایب یخچال BOST باخبر شوید

نظرات درباره یخچال بست BOST را بخوانید

بست BOST یکی از برند های معروف و خوش نام گروه صنعتی انتخاب سرویس است که سالهاست در زمینه ارائه محصولات خانگی مانند تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و… در حال فعالیت است. شرکت انتخاب سرویس سعی کرده است که برندی ارائه دهد که قیمت پایین و در عین حال کیفیت بالایی داشته باشد. بست را میتوان یکی از خوش قیمت ترین برند های لوازم خانگی در ایران مطرح نام برد. خوشبختانه با ورود لوازم خانگی بست به بازار، خیلی سریع سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص داد و خرید لوازم خانگی ایرانی افزایش یافت. درباره یخچال فریزر های BOST سوالات متعددی از ما پرسیده میشود به همین خاطر مطلب را به بررسی این یخچال اختصاص داده ایم چرا که لازم است در زمان خرید یخچال BOST ، به مزایا و معایب یخچال فریزر بست و مشکلات یخچال بست توجه داشته باشید و یک تصمیم جامع و همه جانبه بگیرید. در انتهای مطلب نظرات دیگران را در مورد یخچال BOST مطالعه کنید.

 

یخچال بست خوبه بخرم ؟

اکثر کسانی که امروزه قصد خرید یخچال و فریزر را دارند ترجیح می دهند به خاطر تحریم ها علیه محصولات خارجی و ناموجود شدن محصولات آن ها از برند های ایرانی خریداری کنند . به همین دلیل است که تعداد کسانی که به دنبال شناخت برند های لوازم خانگی ایرانی هستند بسیار زیاد شده است . یخچال BOST یکی از برند های خوب حال حاضر ایرانی است که از لحاظ کیفیت و تکنولوژی حرف های زیادی برای گفتن دارد یخچال بست مطمئنا ارش خرید بالایی دارد.

ویژگی های یخچال بست

خوشبختانه با خرید یخچال فریزر بست، فضا برای مواد غذایی کم نمی آورید. تعداد ۳ طبقه اصلی با امکان تنظیم ارتفاع قفسه ها در اختیار شماست. درب یخچال هم تعدادی باکس دارد که میتوانید بطری آب را در این قسمت قرار دهید. کشو های پایین یخچال هم جای میوه ها و سبزیجات تازه شما خواهد بود.  روشنایی داخلی یخچال فریزر بست ۲۴ فوت به وسیله لامپ های LED نسل جدید تامین شده است. لامپ هایی که علاوه بر کم کردن مصرف انرژی، زیبایی را هم انتقال داده است.  رتبه انرژی +A مصرف برقی کم و بهینه ای دارد. سیستم سرمایشی دوگانه (SYSTEM COOLING TWIN) می باشد و صدای کمی نیز تولید می کند. همچنین این محصول مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکترونیکی، سیستم سرمایش توسط فن قدرتمند و مجهز به نسل جدید کمپرسورهای (HE) ،پرقدرت با بازدهی بالا نیز می باشد. دارای آبسرد کن مجهز به مخزن بزرگ داخلی.

برند Bost در ساخت یخچال فریزر، از کمپرسور پربازده (High Efficiency) استفاده کرده است. این کمپرسور قدرتمند، توان سرمایشی بالایی در عین مصرف پایین برق دارد. کمپرسور دستگاه صدای کمی تولید می‌کند.یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد یخچال فریزر bost ، استفاده از سیستم سرمایشی دوگانه (Two evaporator) است. در توضیح این ویژگی باید گفت که این محصول دارای دو سیستم سرمایشی مجزا در فریزر و یخچال است. فریزر و یخچال این دستگاه هر کدام به صورت مجزا دارای یک فن جداگانه‌ی گردش هوا هستند. این مورد باعث سرمایش بهتر مواد غذایی در محفظه‌ها و جلوگیری از تداخل بوی مواد غذایی بین فریزر و یخچال می‌شود.

قابلیت نوفراست و برفک‌زدایی

یخچال فریزر بست BOST دارای سیستم ضد برفک یا نوفراست است. همه‌ی ما درگذشته دردسر‌های یخچال‌های قدیمی و مشکلات برفک‌زدایی فریزر را تجربه کرده‌ایم، اما در یخچال و فریزر‌های امروزی از این مشکلات خبری نیست. این یخچال فریزر Bost هم مثل تمام محصولات به‌روز موجود در بازار، دارای قابلیت ضد برفک (No Frost) است.

استفاده از سیستم نوفراست در یخچال‌ها، از تشکیل برفک در محفظه‌ی فریزر جلوگیری می‌کند. انباشته شدن برفک در فریزر از عوامل اصلی کاهش بازده یخچال است. محصولات برند بست به دلیل استفاده از تکنولوژی فریزر بدون برفک، مصرف برق بهینه‌ای دارند.

بیشتر بدانید : درباره یخچال کلور 

کیفیت یخچال بست خوبه بخرم ؟

درباره یخچال بست : بست یا bost یکی از بهترین برند های معروف و خوش نام در بازار می باشد که در زمینه تولید انواع محصولات لوازم خانگی چون تلویزیون ها ، یخچال فریزر ها ، ماشین لباسشویی ها ، ظرفشویی ها و جاروبرقی ها و … نیز فعالیت می کند . این برند همواره در تلاش بوده است تا نمونه محصولات خانگی با کیفیت بالا و قیمت متناسب نیز ارائه دهد و به این شیوه توجه مخاطبان خود را جذب می کند خیلی از این رو خیلی سریع در کوتاه مدت توانسته به جایگاه خوبی نیز دست پیدا کند . برای اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت یخچال فریزر های بست توصیه می کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و نظرات خریداران و مصرف کنندگان را هم در این خصوص بررسی کنید .

مزایا و معایب یخچال کلور

همان طور که اشاره شد بررسی مزایا و معایب یخچال بست BOST به فاکتورهای زیادی بستگی دارد اما می توان گفت این برند با توجه به این که به تازگی معرفی شده توانسته تا حدودی توجهات را به سمت خود جلب کند. تولیدکننده های ایرانی در تلاش هستند تا با معرفی کالاهای اقتصادی و دارای طراحی های به روز محصولی درخور مشتری ایرانی عرضه کنند. و با ارائه به موقع خدمات پس از فروش یخچال بست بهترین رضایتمندی از خرید را به مشتری ارائه دهند.

بررسی های میدانی از نظرات خریداران یخچال بست نشان می دهد که نظرات مثبت و منفی در خصوص محصولات BOST وجود دارد اما در نهایت می توان به این نتیجه رسید که خرید یخچال بست احتمالا می تواند گزینه مناسبی باشد.

لطفا نظرات خود را درباره یخچال بست BOST در پایین بنویسد تا همه از این تجربیات شما استفاده کنند

آخرین بروزرسانی: ۳۰ دی ۱۴۰۲

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(24 رای, متوسط: 3,67 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین