کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش
قفس ماشین ظرفشویی

سبد ماشین ظرفشویی پیوسته می‌افتد

تا‌به‌حال همگی این کار را انجام داده‌ایم…سبد ماشین ظرفشویی را به جهت اجتناب از شستن سرویس دوم بیش از حد از ظروف پر کرده‌ایم. خب، احتمالاً در آن لحظه فکر کرده‌اید کار زیرکانه‌ای انجام داده‌اید، ولی اگر بخت با شما یار نباشد در واقع به اجزای نگهدارنده سبد ظرفشویی هنگام شستشوی ظروف آسیب وارد خواهید آورد.

اکنون با داشتن سبدی دارای نقص به سختی می‌توان هر گونه ظرفی را تمیز کرد. چنانچه سبد ماشین ظرفشویی پیوسته از جای خود در می‌آید، نگران نباشید زیرا به بررسی شایع‌ترین ایرادهایی پرداخته‌ایم که بدین خاطر به‌وجود می‌آید یا چنین مشکلی را به‌وجود می‌آورد.

چرخ‌های سبد

نباید این مطلب که چرخ‌های سبد ماشین ظرفشویی‌تان شروع به شکسته شدن کرده‌اند شما را دچار شوک کند. این موضوعی شایع است، زیرا در گذر زمان، هم به‌خاطر تجزیه گرمایشی پلاستیک و هم به‌خاطر وزنی که باید روزانه متحمل شود، دوام خود را از دست می‌دهند و در نهایت می‌شکنند.

اگر می‌خواهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید ولی پیوسته سبدها روی هم می‌افتند، می‌توانیم در درست کردن این شرایط به شما کمک کنیم. در اینجا چند مرحله برای بررسی وجود دارد تا بفهمید آیا چرخ‌های سبد پدید آورنده این مشکل هستند یا خیر.

  • چرخ‌های سبد با داشتن حرکات آزادانه -چنانچه به سختی سبد را از جایش بیرون می‌کشید یا اینکه همواره چرخ‌ها را کف آشپزخانه می‌یابید، به احتمال زیاد باید مشکل از چرخ‌ها باشد
  •  اگر چرخی ترک داشته، شل یا شکسته شده باشد باید آن را تعویض کنید. وقتی چرخ‌های سبد حرکاتی آزادانه داشته باشند لازم نیست بعد از صرف غذا دیگر نگران شستن ظرف‌ها با دست باشید.

چنانچه در صورت پیروی از مراحل بالا مصمم شدید که باید چرخ‌های سبد تعویض شوند، اصلاً به خود ترس راه ندهید. خوشبختانه در تعویض چرخ‌های سبد می‌توانیم به شما کمک کنیم.

ریل چرخ‌های سبد

چنانچه در بررسی اولیه متوجه شدید چرخ‌های سبد به‌نرمی حرکت می‌کنند، می‌توان به این مشکوک شد که ریل چرخ‌های سبد بر روی بدنه داخلی دلیل بروز مشکل مذکور باشند.

هادی چرخ‌ها در پهلوی بدنۀ داخلی نصب شده است و باعث می‌شود چرخ‌های سبد هنگام استفاده از سبد به داخل و بیرون بلغزد.

اول ایمنی!

اگر تعویض چرخ‌های حمایتی سبد را ضروری می‌بینید و استفاده از اندکی خلاقیت را می‌پسندید، می‌توانید دستور‌العمل‌مان در نحوه حذف و تعویض آن را مشاهده بفرمائید.

با کمک ما، ماشین ظرفشویی‌تان خیلی ‌زود شروع به تمیز کردن و برق انداختن‌ ظرف‌ها خواهد کرد!

آخرین بروزرسانی: ۳ تیر ۱۳۹۷

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(1 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین