کرج، مهرشهر

176 48 325 - 026

فردیس، محمدشهر

600 60 365 - 026

ملارد شهریار اندیشه

755 74 651 - 021

اسلام‌شهر رباط‌کریم پرند

848 93 566 - 021

خدمات پس از فروش

نحوه شستشوی لباس های رنگی با ماشین لباسشویی چگونه است؟

طریقه شستن لباس رنگی با لباسشویی: شستشوی لباس‌های رنگی با ماشین لباسشویی بهتر است با رعایت توجه به چند نکته انجام شود تا از آسیب به رنگ لباس‌ها جلوگیری شود. در ادامه روش‌هایی برای شستشوی لباس‌های رنگی با ماشین لباسشویی آورده شده است:

مراحل شستشوی لباس رنگی با ماشین لباسشویی

مراحل زیر را با دقت انجام دهید تا لباس های رنگی شما کمرنگ و رنگ پریده نشوند.

۱. جدا کردن لباس‌ها بر اساس رنگ:

لباس‌های تیره را از لباس‌های روشن جدا کنید تا جلوی انتقال رنگ از یک لباس به دیگری را بگیرید.

۲. استفاده از مواد شوینده مناسب:

برای شستن لباس رنگی با لباسشویی از مواد شوینده‌هایی که برای لباس‌های رنگی مناسب هستند استفاده کنید. از مواد حاوی بیش‌ترین مقدار ترکیبات فعال شوینده (به عنوان مثال، انزیم‌ها) استفاده کنید تا لباس‌ها بهتر شویند و رنگشان حفظ شود.

۳. دمای آب مناسب:

برای لباس‌های رنگی، دمای آب باید کمی خنک‌تر از دمای آب برای لباس‌های سفید باشد. دمای آب حدود ۳۰-۴۰ درجه سانتی‌گراد مناسب است.

۴. استفاده از برنامه شستشوی مناسب:

از حالت شستشوی ملاحظه‌گرانه (delicate) یا حالت شستشوی خنک (cool wash) استفاده کنید تا از آسیب به رنگ لباس‌ها جلوگیری شود.

۵. استفاده از مواد نرم‌کننده:

برای حفظ رنگ و نرمی لباس‌های رنگی، می‌توانید از مواد نرم‌کننده مناسب استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که مواد نرم‌کننده را با اندازه مناسب استفاده کنید، زیرا استفاده بیش از حد ممکن است باعث کاهش جذبیت لباس‌ها شود.

۶. انتخاب دور خشک کن:

جلوگیری از چرخش زیاد، در مواردی که ممکن است لباس‌ها خیلی بچرخند (به عنوان مثال، در حالت‌های خشک کن)، از چرخش زیاد جلوگیری کنید تا از آسیب به رنگ لباس‌ها جلوگیری شود.

برای شستن لباس رنگی با لباسشویی اگر لباس‌های خاصی دارید که نیاز به مراقبت خاصی دارند، بهتر است بر اساس دستورالعمل‌های نگهداری روی برچسب لباس‌ها عمل کنید یا از خدمات شستشوی حرفه‌ای استفاده کنید.

استفاده از خدمات ایران سرویس:

گروه ایران سرویس به عنوان مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کلیه لوازم های خانگی آمادگی خود را جهت خدمات  نصب،سرویس و تعمیر با بهره گیری از افراد باتجربه و دارای دانش فنی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اعلام می کند . برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در تماس باشید .از ویژگی های خدمات گروه ایران سرویس می توان به مقرون به صرفه بودن آن از لحاظ اقتصادی اشاره کرد که با توجه به نرخ تعیین شده سرویس خدمات و تعمیرات لوازم خانگی، آن را به مشتریان ارائه می دهد .

در صورت نیاز به تعویض قطعات در زمان سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی از قطعات اورجینال استفاده می کنند .خدمات گروه ایران سرویس نیز دارای گارانتی بوده و از افراد باتجربه و کاربلد، با دانش فنی جهت رفع و برطرف کردن مشکلات ایجاد شده در لوازم خانگی استفاده می کند . دقت، نظارت و کنترل کار تعمیرکاران از دیگر ویژگی های شرکت خدمات گروه ایران سرویس می باشد .

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز ماکروفر جاروبرقی در کرج مهرشهر عظیمیه فردیس ملارد صفادشت مارلیک شهریار اسلامشهر رباط کریم پرند

آخرین بروزرسانی: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما چیست؟‌
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره
(1 رای, متوسط: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزهای تعطیل با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۳۱۶۸۰۴ 📞

۰۹۰۱۶۲۵۹۸۳۳ 📞

۰۹۳۹۶۶۰۸۸۹۱ 📞

در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین